A FOTO:
1. SOUTHERN FROZEN 2008, OLOMOUC, A. BALIK: Rozhodl jsem se nafotit kolekci, pro kterou mě inspirovaly projekty Sandry onoho desetiletí. Depresivní romantika a hledání důvodu pojmu Adonnis mě přinutily vytvořit kolekci, ne zcela mainstreamovou, ale nápaditou, tak jak pronesl fotograf. ČAS: slunce a světlo viditelné na fotografiích ukazuje čas. UKÁZKA: SVĚTLO, DÁLNOST KRAJE.
2.ULICE MÉ DLOUHÉ MINULOSTI, 2008, EXPECTANT, OLOMOUC: ČAS: všední kluk z moravské metropole konkurující Praze, v závanu žluté barvy přírody města. UKÁZKA: BARVA PŘÍRODY MĚSTA
***
B GRAFIKY:
1.PRO GAYE, 2005, PROSTĚJOV: ČAS GRAFIKY: Tvorba Sandry Cretu a skladatelů jejího týmu onoho desetiletí ve mně vyvolává depresivně romantické pocity. Časté grafiky a doplňkové obrázky připomínající funkcionalismus, (kostelík v dáli s kresbou slunce nereálné barvy). UKÁZKA:
MINIOBRÁZKY S KOSTELÍKY A KRAJEM
ČAS TEXTU: extravagantně časové a pohádkové vyjádření.

CELKOVÁ ADONNIS ČASOVOST A INDIVIDUÁLNÍ ZNAČKA:
VYJÁDŘENÍ ČASU KRAJE, TYP VYJÁDŘENÍ ROČNÍHO OBDOBÍ, SLUNCE/ U ALB GRAFIK- ZÁVĚREČNÉ TIRÁŽE/ ČAS, ROČNÍ OBDOBÍ A VYJÁDŘENÍ KVĚTIN, KRAJE A SLUNCE.
***
C TEXTY GRAFIK:
VIZ. CELKOVÁ IMAGE ADONNIS POUŽITA U GRAFIK
***
D TEXTY SKLADEB:
1.ČAS ROČNÍHO OBDOBÍ:
ALBUM: V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIK, (PROSTĚJOV, 2001): PŘICHÁZÍ ZIMA, (2001, PROSTĚJOV)- zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.
ALBUM JÁ A TY- POZDNÍ PODZIM, (2006, PROSTĚJOV)- romantická láska podzimního času se proměňuje v jiný čas- zimu/ vyjádření přírodních úkazů kraje grafikou i textem: UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“
PŘICHÁZÍ ZIMA, (2006, PROSTĚJOV)- zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.
UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“
Píseň má stejnou podobu a charakter postavení se běhu celého alba do sentimentální roviny, příčemž stejný charakter zaujímá i v projektu z let dřívějších.
2. ČAS- VŠECHNA ALBA
3. PROPOJENÍ S MINULOSTÍ: MODERNÍ SVĚT (2005, PROSTĚJOV)- LŽEŠ- REF., kde procházím krajem, kde se kdysi něco stalo. UKÁZKA: „za rok, v tenhle den…“
STAR ON THE DANCEFLOOR (2006, PROSTĚJOV)- KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU. Světla rozžíhají show (milostný román) a na závěr alba zhasínaji (KDYŽ SE SVĚTLA ZHASNOU). UKÁZKA: „parket šílenců se zvedá s námi všemi k nebi/ a já si tiše utíkám do dáli a ty mi brečíš za zády!“
***
E GRAFIKY WEBU: X
***
F OBRAZ: X
***
G REKVIZITY, KULISY A KOSTÝMY: viz. níže
***
H HUDBA:
A PROTIHARMONIE:
1. STAR ON THE DANCEFLOOR, PROSTĚJOV, 2008:
1. KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU, PROSTĚJOV, 2008- ČAS: protiharmonie intra

2. FUCKER, PRAHA, 2014:
1. FUCKER, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie refrenu
2. GIRLS, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie refrenu
3. ADONNIS, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie

3. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- ČAS: protiharmonie
2. ŠOUBYZNYS, PRAHA, 2015- ČAS: protiharmonie

4. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: protiharmonie všech skladeb

B HRUBÁ ARANŽE INTRA: viz. INICIÁLY

C END- HRUBÁ ARANŽE S ČASOVÝM BASEM:
1. THE CONFESSIONS, PRAHA, 2011:
1. YOUR ADONNIS- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

2. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. YES!- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

3. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
1. NEZNÁMÁ- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

D END- HRUBÁ ARANŽE S ROZEVŘENÍM BASU:
1. FUCKER, PRAHA, 2014:
1. MANIPULATED- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a rozevřením basu

2. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. INICIÁLY- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a rozevřením basu

NEZNÁMÁ, (ALBUM: OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018):
Druhou skladbu s harmonií, jež je mým životním snem- opakující se linka meditativního charakteru se smutnými jazzovými akordy, zacházejícími až do harmonie specifičnosti, či klasiky. Připomínající vložku meditativní opakující se linky, co rázně přijde, zmedituje posluchače a odejde.Časovost příběhu linky je použita již v mnoha mých starších projektech, kdy jsem se jako mladý umělec inspiroval především projektem Enigma.Časovost závěru, kde harmonie začíná měnit podobu, v některém typu těchto skladeb řídne, propojena basem, který časově mění celou harmonii, či vymizí a tím vytvoří neúplný časový harmonikcý závěr.

E MELODICKÁ LINKA- ROTACE:
1. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: všechny písně. TYPICKÉ: protiharmonická rotující linka
***
I TRAILER:
***
J KLIP:
***
K PROJEKT VSAZEN DO PROJEKTU VĚTŠÍHO:
A HUDEBNÍ ALBUM:
1. V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIM, PROSTĚJOV, 2001:
1.PŘICHÁZÍ ZIMA, PROSTĚJOV, 2001- změna ročního období…, vše je jiné…, lidé zahaleni v kožichách, ČAS: po předchozí písni alba nastává zastavení a zamrznutí. TYPICKÉ: zastavit dlouhou hudební linku alba před koncem.

2. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- po 3písních ůvodu alba zasekne sentimentální hrubá aranže intra další písně běh alba a řeší problém, ČAS: viz. popis. TYPICKÉ: viz. popis
2. YES!, PRAHA, 2015- ČAS: po předchozí písni alba nastává zastavení a zamrznutí. TYPICKÉ: zastavit dlouhou hudební linku alba před koncem.

B VEŘEJNÁ PRODUKCE:
OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
1. ME IN MUSART- viz. INICIÁLY
2. INICIÁLY: viz. INICIÁLY
3. OTEC A SYN, PRAHA, 2018- viz. opakující se linka
***
L LOGO: X
***
M GESTO: X
***
N CHOREOGRAFIE:
A VIDEOKLIPY:
1. PORNOADONNIS, PRAHA, 2013- stříhání rukou
2. SHOWBYZNYS, PRAHA, 2014- společné svíjení, ČAS: ikonická scéna
3. I MET MADONA, PRAHA, 2015- nasazování kornoutů na svatý obraz, ČAS: ikonická scéna
4. CO ŽIVOT DÁVÁ, PRAHA, 2017- ikonický záběr z kyvadla, ČAS: propojení minulosti, (drsné cesty k ůspěchu) a současného životního levelu

B VEŘEJNÁ PRODUKCE:
OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- osudová láska a propad psychiky hrdiny, ČAS: časově náznakové pohyby a posuny hrdinů scény propojené s vyvíjející se melodickou linkou
***
O SCÉNA:
A KOSTÝMY:
SHOW I MET MADONNA, PRAHA, 2016: Adonnis image- klobouk, kudrnaté vlasy, sako, rukavice s ustřiženými konečky,…

B PROJEKCE:
1.KŘEST CD FUCKER, PRAHA, 2014:
1. IRONY, 2014, PRAHA- fialový křÍž na černém podkladě, choreografický symbol ukřižování/ ČAS: kombinace katolické barvy jemnosti s černým podkladem
2. PORNOADONNIS, 2014, PRAHA- ČAS: pohádkově oranžový nádech a překontrastovaný obraz

2.KŘEST KLIPU I MET MADONNA, PRAHA, 2016:
1. I MET MADONNA, PRAHA, 2015- ČAS: videoprojekce s ikonickými scénami proložená reálnou choreografií

3. SHOW- OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: 1. OTEC A SYN- láska otce a syna, v tomto projektu výraz nové lásky, jako opravdové životní kvality, ČAS: malebné prolínání dítěte a růže na projekci

C REKVIZITY: VIZ.: REKVIZITY
D KULISY: VIZ.: PROJEKCE

VYJÁDŘENÍ ČASU VŠECH PROJEKTŮ:
A FOTOGRAFIE: viz. záznam výše

B GRAFIKA:
1.BAREVNÉ POCiTY V DÁLKÁCH, PROSTĚJOV, 2002:
1.ŽNĚ U KONCE- feeling tepla a klima jihovýchodních zemí. TYPICKÉ: motivy zdejší kultury ve spojení se sluncem
MY LIFE IN ASIA, PROSTĚJOV, 2006:
-celé album vystihuje nedosažitelnou vzdálenost- daleké a nekonečně dlouhé pusté země. TYPICKÉ: byzantská architektura ve spojení se sluncem
ROKY NA UKRAJINĚ, PROSTĚJOV, 2007:
-opuštěný východ a zkrachovalá stavení. TYPICKÉ: vykreslení osamělosti kraje
MOJE TAJNÁ ZEM, PROSTĚJOV, 2006
-přírodní úkazy (u kreseb severských zemí- zamrzlý čas). TYPICKÉ: zamrzlá země
– zvláštní objekty v oné krajině= TYPICKÉ

C TEXTY:
1.GAY POVÍDKY: -část alba zaměřující se na dálný východ vystihuje nedosažitelnou vzdálenost- daleké a nekonečně dlouhé pusté země, uvěznění v ní. TYPICKÉ: zobrazení osamělosti

HUDBA:
A HUDEBNÍ ALBA:
1.MODERNÍ SVĚT, PROSTĚJOV, 2003:
LŽEŠ!- refrén s časovým textem, kdy se vracím do onoho kraje po letech. Propojeno s časovou harmonií akordů. TYPICKÉ: propojení obou celků- hudby i textu daným vyjádřením
2.JÁ A TY, PROSTĚJOV, 2006:
-skladby věnující se osamělému kraji a končícímu podzimu, vyjadřují čas a pozdní období roku. TYPICKÉ: vyjádření změny ročního období, (vyjádření slovním spojením: „něco se mění, …čas chládne). Propojeno s grafikami.
4.POLAR NIGHTS IN ONE LAND, PROSTĚJOV, 2008:
-barevnost a jinost alba odlišná od předchozích. Růžovomodrý nádech obalu alba a časté zobrazování grafik s bílými hvězdami na tmavším podkladě, připomínají polární záři. Text mluví o čase dnes a kdysi= TYPICKÉ
5.MY RANDB FOR YOU, PRAHA, 2009:
– osamělost a texty mluvící o dnešní době, ale též seriálu etap. TYPICKÉ: slovní vyjádření „serial story“
6. NOVOU KÁRU, PRAHA, 2014:
-časový bas a harmonie v bridge spojena s textem pojednávajícím o čase dnes a kdysi. TYPICKÉ: vyjádření: „tam, kde jsem kdysi na kytaru hrál“

SPECIÁLNÍ:
A HUDBA PROPOJENA S OBDOBÍM ZAMĚSTNÁNÍ INTERPRETA NA ŽELEZNICI (PKP):
1.PKP, PRAHA, 2014: deštivé , ale i horké dni na kolejích znázorňují posmutnělou a nostalgickou techniku PKP, (staré sloupy trolejového vedení, dálný prázdný kraj…). TYPICKÉ: nostalgie a zvláštnost tvarů
2.SUPERSTAR CZ, PRAHA, 2014:
– v Krakově dotvářím harmonii stále se opakující kytary, hrající časově a neustále se v písni vracející jako deus ex machina. TYPICKÉ: časová harmonie vracejícího se nástroje
3. FUCKER PROJEKT JAKO CELEK, PRAHA, 2014:
-promofoto, výroby kostýmů, písně, grafiky- vytvářené v osamělosti, na Praze Stodůlky. TYPICKÉ: kostýmy a rekvizitiy budící osamělost a zároveň extravaganci. Přírodní motivy (části okrajové městské části- keře, pole…)
4. KŘEST KLIPU „I MET MADONNA“ A ZÁTIŠÍ REKVIZIT, PRAHA, 2016:
-teplý měsíc a osamělost mezi rekvizitami a talismany jevištní techniky. TYPICKÉ: láska k jevištní technice