Zpěvák, herec, hudební skladatel, aranžér, trumpetista, zakladatel a frontmen multimediálního projektu F—-r (2014), I met Madonna (2016), Dim X (2014- X), výtvarník, umělecký návrhář (kostýmů a rekvizit), textař, výtvarník, a absolvent konzervatoře, v Praze.
Vlastním jménem: PETR NEZHYBA/ umělecké jméno: ADONNIS/
přezdívky vytvořené veřejností: PRVNÍ MATRIX POPU- ČESKEJ LADY GAG- TOVÁRNA NA ALOBAL- DAVID BOWIE

Od svých šesti let se učil tančit v prostějovském Mánese. Když mu bylo 10 let, rodiče mu koupili trubku „Festivalku“ a 14 let se učil hře na trubku v Základní umělecké škole v Prostějově. Působil v dechovém orchestru jako trumpetista a po třech letech jej kapelník obsadil i do svého dalšího souboru jako bubeníka. Kromě docházení na hodiny hry na trubku navštěvuje i hodiny zpěvu, hry na klavír, bicí nástroje a kytaru.
Po maturitě na Gymnáziu Jiřího Wolkera v Prostějově pokračoval ve studiu na dvouleté Vyšší odborné škole – Veřejně správní akademii ve Vyškově, kterou v roce 2001 ukončil diplomem z autorského práva a práv výkonných umělců. Se svou absolventskou prací se již v té době jezdil radit do své „vysněné Prahy“ do společnosti Intergram. Již v průběhu studia na střední a vyšší odborné škole vznikají první skladatelské pokusy, inspirované romantikou a vlastními milostnými prožitky. Hudbu začíná vnímat jako celek (spojení zvuku, obrazu, výtvarna, času). V dílech se často objevují zmínky a propojení s ročním obobím (klavírní skladba „Přichází zima, hudební alba „Moderní svět“, „Já a ty“, „Star on the dancefloor“). V průběhu studia na vyšší odborné škole začal zpívat v prostějovských sborech „Schola cantorum“, „Chrámový sbor Petra a Pavla“, „Orlice“, kde zpíval tenor, a docházel do Olomouce na pravidelné hodiny zpěvu s profesorkou Majtnerovou. Se sborem se účastnil mnoha křesťanských koncertních vystoupení, vánočních sborů s doprovodem symfonického orchestru, koncertních cest, a hrál na trubku v kostele. Věnuje se klasické hudbě a tenorovému zpěvu. Účastí v pěveckých sborech získal přehled o chrámové hudbě a sborovém zpěvu.
V období studia na Vyšší odborné škole se začíná věnovat výtvarné tvorbě a dochází na soukromé hodiny k prostějovské výtvarnici. Z této doby pochází alba uměleckých grafik, inspirované romantikou, časem, přírodou a milostnými romány. Historicky první album se jmenovalo: „Barevné pocity v dálkách“, dále můžeme jmenovat alba „My life in Asia“, „Já a ty“, „Moje země“, „Für Sandra Cretu I, II“, „Moje Praha“, Fashion designes Adonnis“, atd..
V roce 2004 se zúčastnil soutěže „Česko hledá superstar“, spolupracuje s mnoha hudebníky a věnuje se popovému zpěvu.
V srpnu 2008 se odstěhoval do Prahy. Vytváří kolem sebe tým lidí, s kterými pracuje na svých hudebních projektech, volný čas věnuje pouze tréninkům hry na trubku, hodinám zpěvu a tance, hře na elektrickou kytaru, přípravě hudebních projektů a výstav, spolupracuje s hudebníky ve svém hudebním studiu. První pražská veřejná produkce se jmenovala „Večer s Adonnisem“. Měla formu kabaretu a Nezhyba prezentoval své první skladby, včetně novinky „Když se světla rozžhnou“, pěvecky, tanečně a v kostýmech. V Praze se dále věnuje modelingu pod záštitou ruské modelingové agentury. Od roku 2011 působil jako frontman a manažer skupiny Maestus modulator. Z hlediska hudby a image silně individuální a specifický. Hudební album a pražské turné dostaly název „The confessions“.
Roky 2009- 2011 jsou ve znamení skladatelské tvorby. Vznikají nové aranže na první skladby, např. „Stop to be shy!“, „Tough girl“, později nové hity „I met Madonna“, v DnB stylu, „Wedding day“, hudební alba „My RandB for you“, kytarová ballada „For O…“.
V roce 2012 zahájil studium konzervatoře, v Praze. U přijímacích zkoušek zaujal Pavlu Forest specifickou electro operou, zpívanou v kontratenorovém zpěvu: „Irony“, pocházející z projektu „Maestus modulator“. Během studia na konzervatoři projevil hluboký zájem o obor harmonie. V této době vzniklo plno jeho multižánrových skladeb a začal se věnovat i širší kreativní profesi: práce na svých prvních hudebních videoklipech. Od roku 2013 do roku 2016 proběhly v Praze tři jeho hudební show (každé zcela žánrově i tematicky odlišné). Na svých show působí ne jen jako frontman, ale též spolutvůrce choreografie, kostýmů, rekvizit, videoprojekce, scénografie. Stává se producentem a manažerem svých produkcí.
Od roku 2013 působí jako trumpetista v projektu „Rockopera“, v Praze a věnuje se studiu oboru „rocková opera“ na pražské konzervatoři u profesorky Pavly Forest.
V průběhu let 2013 a 2014 se začíná věnovat vlastní výtvarné tvorbě. Sestavil několik historických sbírek, pořádá výstavy svých děl (album svých kostýmů, album rekvizit, album grafik použitých pro svá veřejná vystoupení, propagaci hudební tvorby, videoprojekci, natáčení videoklipů) a vše soustředil pod název: „Barevné pocity v dálkách“. Tvoří nová alba uměleckých grafik, např. „New life“, „Iluminát“. Otevírá své hudební studio, s názvem APS (A-music studio), pracuje na nových scénářích, spolupracuje s kameramany a filmovými studii. Vznikají tak první videoklipy. V těchto letech vznikají první materiály pro projekt „Fucker“, (trailery, hudební cd…). V dubnu 2014 se odehrálo v pražském Fatal klubu kontroverzní show „Fucker“. Na Mezinárodní konzervatoři začíná studovat vedle oboru rocková opera, též hru na svůj osudový nástroj, který jej provází celým životem- trubku.
V roce 2015 dokončuje ve spolupráci s filmovým studiem „Fair film“ videoklip „I met Madonna“, úspěšně propaguje své nové album „NZHBA“, speciální pro svou kombinaci tenorového vokálu s drsnými tanečními podklady (dance), a od července 2015 pracuje na nových výtvarných materiálech pro kolekci „Šoubyznys“ (obrazy- olej, pasparty),“Sandra Cretu“ (obrazy- olej) a dále novém projektu „Wedding day“.
V roce 2016 připravuje hudební multimediální show „I met Madonna“ a v květnu ukončuje maturitou studium konzervatoře, v Praze.
Rok 2016 je též ve znamení studia malby a kresby, zvukařiny, kompletuje své hudební studio, píše scénáře a připravuje kostýmy a rekvizity pro budoucí videoklipy („I met Madonna- Painter“- 2016, „Showbiz II“- 2016, „Otec a syn“- 2016, pokračuje v tvorbě hudebního alba „Kde je pravda“- 2016, obrazové kolekce „Madonnamia“- 2015- 2016. Na podzim téhož roku vyhrává první místo v pěvecké části charitativní akce „Talent bez hranic“ s coverem „Sacrifice“.
V roce 2017 vyprodukoval se skladatelem a producentem O. Žatkuliakem popový singl „Co život dává“.
Od roku 2017 studuje zpěv u prof. Zdeňka Klumpara, význačného pěveckého pedagoga se kterým spolupracuje i na kontratenorovém vedení svého hlasu. Profesora Z. Klumpara nakontaktoval díky nabídce vytvořit kontratenorový projekt „Madonna in contratenor“.
Na přelomu let 2017- 2018 vzniká cd „The best of“, ve spolupráci s producentem O. Žatkuliakem. Od konce roku 2017 absolvuje školu zvukové produkce „Musartedo“, v Praze. Zde se zaměřuje převážně na hudbu elektronickou. Rok 2018 je též ve znamení kompletace svého hudebního studia do finální podoby.

Rok 2018 začíná ve znamení cesty k mediálnímu užití. Petr Nezhyba získává podporu rozáhlého managementu. Vznikají obchodní loga a mnoho dalších propagačních materiálů. Veřejným se stává teaser: „Co život dává“ a stejnojmenný hudební videoklip, ve spolupráci s filmařem M. Říhou. Dále vzniká nový cover „Sacrifice“, ve spolupráci s hlasovým koučem Z. Klumparem a producentem J. Rotterem, dále duet „Perfect symphony“. Od února roku 2018 začíná tvořit své, v pořadí již čtvrté show (hudební, herecké a choreografické zpracování dvacetileté hudební dráhy), s názvem „Od nicoty ke hvězdám“. Zde jako skladatel, zpěvák, výtvarník, scénograf. Za uměleckou režii pro show zvolil prof. Z. Klumpara. Na show spolupracuje též s dalšími profesionálními umělci (pianisty, choreografy, tanečníky, atd.). Vznikají nové autorské skladby komponované přímo pro show, (“Od nicoty ke hvězdám”- 2018, “Me in Musart”- 2018, “Emtpiness”- 2018).

Singer, actor, composer, trumpet player, founder and front man of the multimedia projects called F****r (2014), I met Madonna (2016), Dim X (2014- X), artist, artistic designer (costumes and stage properties), writer, graduate from the Prague conservatoire.

Own account: PETR NEZHYBA / artistic name: ADONNIS/
a publicly Nickname: FIRST MATRIX OF POP- FIRST CZECH LADY GAG- FACTORIES TINFOIL- DAVID BOWIE

At the age of 10 his parents bought him a trumpet called Festivalka, and at the age of 14 he learned to play the trumpet at the basic school of arts in Prostějov. He was a trumpet player in a brass band and after three years the bandmaster cast him in his other company as a drummer. Except for visiting lessons of trumpet playing, he also attends lessons of singing, piano, percussion instruments and the guitar.
Jana Dvorská, his aunt and an Olomouc artist, gave him a beautiful vintage piano as a present. With this piano, he began his career in classical music. He started singing in Prostějov choirs: Schola cantorum, Chrámový sbor Petra a Pavla, Orlice. He was a tenor singer and he regularly attended singing lessons with professor Majtnerová in Olomouc. He follows the career in classical music and tenor singing. At the time of his studies at the higher professional school, he begins to perform art and he takes private lessons with a woman artist from Prostějov.

In 2004, he took part in the Czech Superstar contest, he cooperates with many musicians and performs pop singing.
On 1st August 2008, he moved to Prague where he worked as an accountant for the Siemens company for a few years. He does modelling under aegis of a Russian modelling agency.

Since 2011, he has been a front man and manager of the Maestus modulator. Concerning the music and image, it is strongly individual and specific. Since 2012, he is furthermore interested in music management, composing and performed art, he makes his music studio complete, prepares his solo albums. Here, he shows in a totally different way, paradoxically differently from the previous, maybe too “saint” projects, who he actually is on the stage and who he wants to be right now: actor, showman and provocateur who adores entertainment and the world of exotics. He models futuristic costumes, concert stage properties and creates graphics for video projection. In these days, he also works as a trumpet player in the Rockopera project in Prague and devotes his time to his conservatory studies in Prague. His major is rock opera with professor Pavla Forest.

In 2013/ 2014 plunged into art. He his opening  his music studio „APS/ A- music studio“, operates on new scenarios, cooperates with film studios and cameramen. He produces his first videos, (f. a.: cooperation with Fair film, Prague/ video: „I met Madonna 2014“). Besides his studies on conservatory school  (rock music), is beginning to study trumpet (his vital fatal instrument).

In these years Adonnis produces first materials for his mega multimedia project „Fucker“.

This year (2015), he finished his new music cd „NZHBA“(dance/ dubstep/ hip hop), he works on new art collection „Šoubyznys“ (Picture and Mount), „Sandra Cretu“ (Picture and Mount), he produces his new project „Wedding day“.

In 2016, he is preparing the multimedia music show called “I met Madonna” and in May, he graduates from the Prague conservatoire.

Recently, he has been pursuing his painting and drawing studies, interested in becoming a soundman, finishing his music studio, screen writing and preparing costumes and stage properties for his future video clips (I met Madonna – Painter – 2016, Showbiz II – 2016, Otec a syn – 2016), proceeding in the process of creating his music album called “Kde je Pravda” – 2016, picture collection called “Madonnamia” – 2015-2016. In autumn in the same year, he wins the first place in the choral part of the charity event called “Talent bez hranic” with his “Sacrifice” cover.

In 2017 he produced the pop single „Co život dává“ with the composer and producer O. Žatkuliak.

Since 2017 he studies singing by prof. Zdeněk Klumpar a prominent vocalist, with whom he also cooperates on the leadership of his contratenor voice. He contacted professor Z. Klumpar because of cooperation on project „Madonna in contratenor“.

At the turn of 2017-2018 the cd „The best of“ was created, in collaboration with producer O. Žatkuliak. From the end of 2017 he graduated from the musical school „Musartedo“ in Prague. Here he focuses mainly on electronic music. The year 2018 also marks the completion of its music studio in its final form.

The year 2018 begins as a sign of the way to media use. Petr Nezhyba receives extensive management support. Business logos and many other promotional materials are emerging. Teaser “Co život dává” and a music video of the same name, in cooperation with filmmaker M. Říha, becomes public. There is also a new cover „Sacrifice“ in collaboration with voice coach Z. Klumpar and producer J. Rotter and the duet „Perfect symphony“. Since February 2018 he has begun to form his fourth show (music, acting and choreographic work of a 20-year-old musical track), titled „Od nicoty ke hvězdám „. Here as a composer, singer, artist, stage designer. For artistic direction for the show Petr Nezhyba choosed prof. Z. Klumpar. He also collaborates with other professional artists (pianists, choreographers, dancers, etc.). New compositions are created for the show (“Od nicoty ke hvězdám”- 2018, “Me in Musart”- 2018, “Emtpiness”- 2018).

———————————————————————————————————

PODROBNÁ HISTORIE VELKÝCH PROJEKTŮ:

1.PŘICHÁZÍ ZIMA- SKLADBA, (2006, PROSTĚJOV):

Sentimentální podzim a mé pocity oněch let, při cestách na vyšší odbornou školu ranními a večerními vlaky, mě nutí tvořit harmonii propojenou s dějem.

Zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.
UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“
Píseň má stejnou podobu a charakter postavení se běhu celého alba do sentimentální roviny, příčemž stejný charakter zaujímá i v projektu z let dřívějších.

V roce 2018 je vzpomenuto na onu píseň v show „Od nicoty ke hvězdám“, (režisér Z. Klumpar, 2018, Praha), a můj herecký monolog v průběhu show mluví o tom, o čem píseň opravdu pojednává: „Přichází zima. Všechny nás od sebe odloučila. Všichni jsou zahaleni v kabátech- bližního svého nepoznáš. V dálce slyším tóny- jsou tak daleko. Já vás zhudebním!“

2.I MET MADONNA- SINGLE, (2011, PROSTĚJOV):

Během horkého léta 2011 trávím dovolenou u rodičů, v Prostějově. Pravidelně trénuji na španělskou kytaru. Ona píseň vznikla při kompozici na kytaru, kterou jsem dostal kdysi od svého táty. Oranžovo-červená dětská kytara, jež mě provázela po mnoho let. Po brnkání a experimentování s akordy vznikla „I met Madonna“.

Ve svém začátečnickém studiu „APS“, na Lýskově ulici, v Praze, vytvářím první aranže. V roce 2013 přearanžoval skladbu pražský producent O. Žatkuliak a pod svůj hlavní vokál jsem dozpíval zadní vokály s časovou harmonií, (Praha, 2013). Kolem roku 2011 prezentuji píseň v pražském specifickém emo projektu „Maestus modulator“ a ihned během studia na konzervatoři skládám první závěrečné zkoušky s onou písní. Moje profesorka herectví, Andrea Šebek Procházková, postavila na píseň srdcovou duchovní choreografii, ve které sama ztvárňuje sochu Panny Marie, a já ji zde, jako mladý čistý muž, obdivuji a snažím se jí přiblížit. V komisi zkoušek zasedla vedoucí oddělení rockové opery, Pavla Forest, profesor mého hlavního oboru, zpěvu, Petr Opava.

Neuplynulo ani několik měsíců a já, nadšený student konzervatoře, odesílám dopis s nabídkou spolupráce do L.A., na management popové ikony. Management odpověděl s pozitivním vyjádřením a oficiální profil Madonny sdílel na Twitteru moji píseň, věnovanou popové královně. V roce 2015 se píseň dočkala dlouhodobého natáčení kontroverzního videoklipu ve spolupráci s „Fair film, (Praha, 2018)“, v roce 2016, těsně po mé maturitě na konzervatoři, křestu videoklipu, v Praze, s kontroverzní scénou, (rudá postel, pod reflektory, přímo na jevišti).

Skladba je občas zařazována na mé aktualní veřejné produkce, např. scénickou feérii „Od nicoty ke hvězdám“, ve spolupráci s předním českým hlasovým koučem, Z. Klumparem, pro kterou Klumpar sestavil scénickou choreografii, s velmi specifickým dějem, spíše až zpomaleným pohybem děje, dramaticky psychologickým, (Praha, 2018).

3.PROJEKT „MAESTUS MODULATOR“- PRAHA, 2011:

Hudba pro „fajnšmekry“, zpěvák s kudrlinkami, oblečen do stříbrno- černé, průhledný mikrofon z křišťálu, hudba stylu new romance s mimořádně puntičkářsky propracovánými aranžemi, kudrlinkami, ozdobami, mixovaná s vokálem do kontratenoru, byl nový projekt, pro Česko naprosto nezvyklý.

Několik koncertů a jedinné album „The confessions“, (Praha, 2011), zůstanou vzpomínkou navždy.

4.PROJEKT FUCKER, (PRAHA, 2013- 14):

Sparingpartner, Lukáš Klaban, a zakladatel předešlého „Maestus modulator“, při společné cestě za tvorbou, v jeden den vyslovil větu: „Líbilo by se mi, kdyby se tvůj projekt jmenoval „Adonns Fucker.“  Od té doby mi jeho věta ležela v hlavě a já projekt v dalších letech realizoval.

Od roku 2013 žiji na Lýskově ulici, v Praze, …poměrně odloučen od světa a přátel, kde si užívám své tvorby. Fotky, videa, zvuk jsou pro posluchače naprosto nadpřirozené a Fucker není první můj projekt, jehož hudba a harmonie zní jako z jiné planety.

Od roku 2013 si beru do své režie naprosto vše: tvorbu kostýmů, natáčení klipů, atd.. Prvními mezníky byl kostým „Fetish- angel“, který složitě lepím a barvím na svém pražském bytě, v roce 2013 a videoklip „Pornoadonnis“, natáčený v kraji mé tvorby- Praha, Stodůlky, 2013.

V roce 2013- 14 vzniká hudební album Fucker, (Praha, 2014), kostýmy jsou profesionalizovány a vzniká řada vylepšených verzí, profesionálních fotek, rekvizit, textů.

5.INICIÁLY- SINGLE, (BERLÍN, 2014):

2014: Poprvé představena v předběžné demoverzi veřejnosti na Olaff festu, v Mladé Boleslavi, v kostýmu Fucker, i s trumpetovým vstupem.

2014: Jednoho květnového dne skládám píseň pro mou lásku. V té době si myslím, že spolem budem a jsem si úspěchem naprosto jistý. Cítím to. Děje se tak v Berlíně. Nemohu se dočkat, až píseň uslyší. Něco mi říká, použít nápad z minulosti- provokativní název „Iniciály“, kdy budu zpívat o někom, kdo se ve skladbě poznat může, či nepozná…, popřípadě okolí. Píseň začíná mít ohromující časovou harmonii. Harmonie nástrojů a časové plochy basu mění děj a náladu skladby.

O měsíc později nahrávám „Iniciály“ ve studiu u J. Holého, ve Staré Boleslavi. Nahrávka funguje zatím jako demo. Pan Holý mi tenkrát s nadsázkou, ale i popravdě říká: „Vydáte ještě plno lepších cd, ale až budete slavnej, vrátíte mi to.

2018: Zařadil jsem píseň, jako svou nejoblíbenější, na své show „Od nicoty ke hvězdám“, (Praha). Vzniká dramatická choreografie…, silně burcující náladou. Skladba ztvárňuje můj milostný pád a poté ve scénické feérii dochází k rozřešení.

6.6.2018: Poprvé představena veřejnosti v onom choreografickém a pěveckém provedení, na veřejné generálce pro devítky základních škol, (Od nicoty ke hvězdám, Praha, 2018).

25.6.2018: Stužkování žáků, v Břevnovském klášteře, v Tereziánském sále: krásný den s fanynkami a fanoušky je zakončen mým dárkem pro všechny: písní „Iniciály“, (Praha, 2018).

6.HUDEBNÍ ALBUM „NZHBA“, (PRAHA, 2014):

Deprese a pád mé psychiky, v období května a června, zapříčinil mou touhu komponovat a odloučit se od zklamání. Následující krásné léto, opravdu poslední léto s tátou, kdy jsme trávili horká odpoledne, na koupališti, ve Vrahovicích, kdy jsem zažíval období nádherné dovolené, (maloval jsem obrazy, pomáhal rodičům na zahradě našeho domu a opečovával svůj strom), se proměnilo v export alba „NZHBA.“ Jan Holý, producent ze Staré Boleslavi, mi koncem léta předal projekt, který, co se týče barvy zvuku, pojetí, názoru vyjádřeného hudbou, textem i zvukem, vyvolalo plno kritiky a názorů. Zvukově i textově jednobarevné album, silně žánrově specifické, je součást mé tvorby, která mě posunula k cestě za profesionalitou.

  1. PROJEKT „MADONNA IN CONTRATENOR“:

česká verze:

V roce 2017 jsem již po několikáté zažádal Ochranný svaz autorský o svolení- nazpívat pár kousků z repertoáru Madonny a projektem se veřejně prezentovat. Nejmenovaný subjekt, z organizace OSA,  se nade mnou po pár letech váhání, že můj návrh je naprosto nemožný realizovat z důvodu právní otázky,  slitoval a poradil mi tajemství, jak se k dané věci mohu dopracovat. 

Léto 2017 bylo pro mě komplikací v soukromém životě, (péče o závažně nemocné rodiče), díky čemuž jsem se i já dostal do nemocnice jako pacient. Znamením pro můj projekt v té době bylo přijetí sousedícího pacienta, který projevil zájem o mou tvorbu a doporučil mě ke konzultaci do Prahy. V tom létě se mi rozsvítilo. Samovolně se mi vybavilo plno senzačních nápadů a inspirací. Mé očekávání umělecké podpory od dané postavy, s vysokým profesionálním jménem, nebylo pro daný projekt naplněno, čili po roce, v létě, začínám tvořit sám.

9.srpna předávám manažerovi kontakt na důležitou osobu, která by mi mohla v budoucnu pomoci k projektu, jež pomůže tvorbě americké star Madonny, tím, že např. její méně známé skladby vysoce profesionálně předvede publiku naprosto v jiném žánru, ale na vysokém uměleckém levelu. Manažer mi psal v onen den jásavou zprávu, že se subjektem komunikoval a není vše ztraceno. Při deštivém odpoledním tréningu, na chatě, mu tekly slzy a předal mi dar- přívěšek ve tvaru klíče. Řekl: „tohle je cesta, …klíč k Tobě!“ Také mi ukápla slza, protože jsem věděl, že jsme se seznámili osudovou cestou, … kdysi před rokem. Kontakt na Zdeňka jsem obdržel v nečekaný okamžik od nečekaného člověka, …ve smutných dobách mého soukromí. V té době, v osudový okamžik před rokem, bych neřekl, že se Zdeňkem vytvoříme plno projektů, a že nás neminou ani spory. Dnes již vím. Madonna otevřela naši cestu a osud ukázal, kudy můžeme kráčet dál.                

Dne 25.8.2018 nás navždy opustil náš tatínek. Zemřel po dlouhé nemoci. O den později cestuji polským expresem do rodného města na Moravě a konečně jsem stvořil dopis pro kompetentní subjekty- odůvodnění, co mě vede k projektu,  tvořit pro Madonnu.

BŮH MI DAL ZNAMENÍ:

13.9.2018: na pracovní cestě, z Curychu, vyhledávám pro tvorbu tréningového podkladu, na internetu, akordy k písní „What it feels like“, a nechtěně mi naskočí ve vyhledávači chords k písni „Incredible“. Pravda je, že jde o mou oblíbenou píseň, z let stěhování do velkoměsta, v roce 2008, a zároveň o méně známou Madonninu píseň, což odpovídá požadavku zadavatele- zhotovit spíše méně známý repertoár.

17.9.2018: na pracovní cestě do Varšavy vychystávám na cestu svůj vlak a do vagonu mi vlétnul velký barevný motýl. Vůbec se mě nebál…, spíše mi připadalo, že mě sleduje. Pláču, protože v něm cítím tátu, co nás nedávno opustil, …navždy. Jak ve spěchu chystám oddíly vozu, pláču a říkám si, že nesmím přímo před ním, …byl by smutný a nechtěl by vidět, že jsme smutní. Seděl po dobu půl hodiny za rohem, na stěně přestavku vozu. O dva dny později mi manažer Zdeněk říká, že motýl je symbol křehkosti, plachosti a přelétavosti. Měl by být jako grafika na velké rekvizitě „vaně“, v projektu „Adonnis“. Mně ihned napadá myšlenka, skladby „Butterfly“, od Madonny, a možná je dalším znamením, jaký cover pro projekt „Madonna in contratenor“ vytvořit, jelikož splňuje všechny požadavky zadavatele.  

anglická verze:

For several years, I have been asked by the Copyright Protector Association for a permission- to sing a few pieces of Madonna’s repertoire and to publicly present the project. The unnamed entity, from the OSA organization, overlooks me after a couple of years of hesitation that my proposal is totally impossible to implement because of a legal issue, pardoning and advising to me the secret of how to do that.
Summer 2017 was a complication for me in private life (care for seriously ill parents), which made me hospitalized as a patient. The sign of my project at that time was the admission of a neighboring patient who showed interest in my work and recommended me for a consultation in Prague. That summer I lit up. I had a lot of sensational ideas and inspiration. My expectations of artistic support from that character, with a high professional name, were not fulfilled for the project, that is, after a year, in the summer, I started to create myself.

  1. HUDEBNÍ ALBUM: OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018

(NOVÉ PÍSNĚ A HISTORIE POZDNÍHO PODZIMU):

Název: Od nicoty ke hvězdám

Moto: Z příběhu show poznávám sám sebe a nacházím řešení k nevyřešeným životním otázkám, setkávám se s osudovými lidmi, kteří ovlivnili můj život, ale dnes s mnohými již osobně nežiji, naopak potkávám nové.

Rok: 2018

Místo: Praha

Specifikace: Písně pro show „Od nicoty ke hvězdám“, 2018, Praha, Budapešť, Curych

Subjekty: Hudba, text: Petr Nezhyba

POŘADÍ:

1.SONG1: OD NICOTY KE HVĚZDÁM, 3- 18/ PRAHA- ŘAZENA DO ONKH- ALBUM A ONKH- SHOW

2.SONG2- EMPTINESS -3/ 18, PRAHA- ŘAZENA DO ONKH- ALBUM A ONKH- SHOW

3.SONG3- ME IN MUSART- DUBSTEP1- 3/ 18, PRAHA, (VERZE ALIEN- 5/ 18, BUDAPEŠŤ)- ŘAZENA DO ONKH- ALBUM A ONKH- SHOW
4.SONG4- NEZNÁMÁ- 4- 18/ PRAHA- ŘAZENA DO ONKH- ALBUM A PROJ. ADONNIS

5.SONG5- DUBSTEP2- REAL DANCE- 4- 18/ PRAHA, ŘADÍ SE DO ONKH- ALBUM A ONKH- SHOW

6.POZDNÍ PODZIM- 4- 18/ PRAHA- ŘADÍ SE DO ONKH- ALBUM A ONKH- SHOW

Historie: Na přelomu ledna a února 2018,na poukaz svého hlasové kouče, Z. Klumpara, že bych měl po několika měsících obnovit tendence svého tvůrčího zájmu, uvažuji nad podobou příštího koncertu. Na jedné z lednových cest, k rodičům, na Moravu, dostávám nápad vytvořit minimalistické postmoderní show. Při úvahách o čem psát docházím k závěru, že tentokrát musím psát opravdu od srdce a o čem opravdu vnitřně psát chci. Příběh o mně, propojený dobovými skladbami, melancholicko- časovými inspiracemi a pocity, vše propojené s událostmi odehrávajícími se s vývojem mé umělecké dráhy, nás při tréningu choreografie vždy rozplakaly. Během února volíme prostory HAMU, divadla Inspirace, v Praze. Koncem března začíná spolupráce s choreografkou R. Sabongui, tvorba scény ve spolupráci se Z. Klumparem a první skladby pod vedením mého lektora školy hudební produkce: Musartedo, v pražské Zbraslavi. V pozdějších dnech nastaly dni plné komplikací, hlavně, co se týče castingů na tanečníky, kdy jsme zažili opravdové házení klacků pod nohy. Po několika týdnech funguje R. Sabongui jako konzultant a denní tréningy choreografie mě vybičovaly k výsledkům spokojenosti profesionálních konzultantů. Show začalo nabírat barvu a časové choreografie písní, nové provedení časové harmonie písně „Pozdní podzim 2018, formují postupně základy projektu. Během května získávám profesionální usazení choreografie, zvuku, projekce, taneční tým nasává pohyby a rekvizity máme již nakoupené. Dne 11.května 2018 produkuje Z. Klumpar „One men show, v Praze, na níž startujeme s reklamou v podobě skladby „I met Madonna 2013“ a „Sacirifice 2018“, soutěží o lístky a nový start s nápadem veřejné generálky dne 6.května, rýsují celou cestu k úspěchu. Během května dokončuji písně „Emptiness“ a „Me in Musart“. Nové písně, (viz. níže), pro hudební album, jako zárodky vnikaly již v dubnu. (Od nicoty ke hvězdám- březen/ duben a dále dubnové: Me in Musart, First steps, Emptiness, Neznámá, Real dance). Dávná píseň „Pozdní podzim“, z hudebního alba „Já a ty“, Prostějov, 2006, je v roce 2018 přearanžována pro produkci „Od nicoty ke hvězdám“, Praha, 2018, Divadlo Inspirace“, a jako jedinná ze skladeb alba „Od nicoty ke hvězdám“, 2018, zní jako druhá v pořadí na produkci. Píseň „Neznámá“, je již od léta 2018 plánována k zařazení do popové sekce multižánrové produkce „Adonnis“, Praha, 2018, Divadlo Inspirace. Verze pro „Adonnis“, je dokončována v září, 2018, v Praze, Curychu, atd..

Z příběhu show poznávám sám sebe a nacházím řešení k nevyřešeným životním otázkám, setkávám se s osudovými lidmi, kteří ovlivnili můj život, ale dnes s mnohými již osobně nežiji, naopak potkávám nové.

Playlist:

  1. Od nicoty ke hvězdám, (From emptiness to the stars)

Hudba: P: Kalina, P. Nezhyba, březen/ duben, 2018, Praha, text: P. Nezhyba, duben, 2018, Budapešť

  1. Me in Musart/ verze: Dubstep

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, březen/ duben, 2018, Praha

(verze Alien, květen, 2018, Budapešť)

  1. First steps

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba , březen/ duben, 2018, Praha

  1. Emptiness

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha

  1. Neznámá

Hudba: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha/ září, 2018, Praha/ Curych, text: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha/ září, 2018, Praha

  1. Real dance

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha

BONUS:

  1. Pozdní podzim (2018):

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, 2006, Prostějov/ verze 2018: duben, 2018, Břeclav

O skladbách:

  1. Od nicoty ke hvězdám

Hudba: P. Kalina, P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, březen/ duben 2018, Praha

Původní záměr vyvrcholení show, kdy jsem šťastný s člověkem mého srdce, se odklonil jinam, ale píseň je směrována na pomyslný typ závěru příběhu.

Text vznikl ve stejnou dobu, jako hudba. Myšlenkou textu: srdce řídí většinu v životě.Ne jen myslí dojdeš ke svému cíli. Bůh i srdce dokáží víc.

Harmonii načíná P. Kalina a připomíná mi hodně sladkou variantu jazzových harmonií popu.

  1. Me in Musart/ verze: Dubstep

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, březen/ duben 2018, Praha

(verze Alien- Budapešť, květen, 2018)

Tak jak mě zaujala na příbězích jiných hrdinů kontrastní část show, nebo- li změna pozorovaná nezůčastněným sledovatelem času, kontrastní je i píseň vyjadřující divokou část mé minulosti.

Text vznikl v červnu 2018, v Praze. Inspiruje mě příběh oné části show, ve které je umístěna tato skladba. Poslední zastavení a úvaha hrdinů o mně. Tučným písmem je vyjádřena myšlenka: záležitosti, co jsou Vám cizí, mohou být právě ty pravé a pro Vás v životě příjemné, řešení Vaší situace a životní cesty.

Můj sen a první nápad, vůbec, k albu „Od nicoty ke hvězdám“, bylo vytvořit zatěžkaný, vážný, až pyšný hip hop nebo dubstep.V Budapešti, v březnu, 2018, komponuji verzi „Alien“, pro produkci.

  1. First steps

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba , březen/ duben 2018, Praha

Nebo- li první kroky práce v Abletonu.

V červnu 2018 píší text,… v Praze. Hudební software, jenž hledám po mnoho let, již vlastním. Je pro mě oříškem. Na závěr otevírám pravdu. Již jsem těžký úkol zvládnul a proč? Můj nový přítel- hudební software, a má trpělivost a práce srdce a mysli, jak se s ním zkamarádit.

  1. Emptiness

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, duben 2018, Praha

Smutná chvíle, …chvíle prázdnoty- nemoci, zklamání, péče o rodiče, které mě provázely v roce 2016, má být vyjádřena touto písní. Etapa do show vložena nebude.

Při psaní textu, v červnu 2018, v Praze, cítím opravdu prázdnotu. Smutná etapa postihující naší rodinu je naštěstí již dávno pryč. Píseň pojednává o tom, jak nemoc oddaluje tátu od nás. Táta se uzdravil a já zpívám, že jsem jej získal zpět, a jak se vše ubíralo dál. Vrátil se jinak, než jsem já čekal, ale časem pohopil.

Hudba, až silně specificky harmonická, připomínající romantiku ale i díky přidaným intervalům, temnotu, se vyvíjí s podpůrnou účastí lektora I. Ochepovsky. Skladba získává v dalších měsících větší a větší barvu electro. Vedle „Pozdni podzim 2018“, „Me in Musart Alien“, dostává jako první propracovanou podobu, s vidinou finálu.

  1. Neznámá

Hudba: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha/ září, 2018, Praha/ Curych, text: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha/ září, 2018, Praha

Text povídající o sevření srdce protokoly a systému dnešní doby v podobě přehnané administrativy, nabírá další obrátky a podobu, s šetpanými verši a verzí „Šachovnice“, v září 2018, v Praze.

Druhou skladbu s harmonií, jež je mým životním snem- opakující se linka meditativního charakteru se smutnými jazzovými akordy, zacházejícími až do harmonie specifičnosti, či klasiky. Připomínající vložku meditativní opakující se linky, co rázně přijde, zmedituje posluchače a odejde. Časovost příběhu linky je použita již v mnoha mých starších projektech, kdy jsem se jako mladý umělec  inspiroval především projektem Enigma. Časovost závěru, kde harmonie začíná měnit podobu, v některém typu těchto skladeb řídne, propojena basem, který časově mění celou harmonii, či vymizí a tím vytvoří neúplný časový harmonikcý závěr.Vokál je dotvářen v září 2018, v Praze a Curychu, a verze pro multižánrovou produkci “Adonnis“ je vyexportována.

Tak jak mi někdy radí můj hlasový kouč, že přehnaný a svázaný systém, kterým se člověk dokáže v obseci v životě bičovat, není ta nejlepší varianta. Srdce někdy dokáže víc. I vyřešit otázku, jak dojít k řešení něčeho. Přijde přirozeně samo. Text píši v červnu, 2018, v Praze. V tvorbě hudby a textu pokračuji v témže roce, v září, po smrti mého otce, jelikož s manažerem uvažujeme o tom, zařadit skladbu na multižánrové show „Adonnis“, Praha, 2018, Divadlo Inspirace, Praha.

Píseň „Neznámá“, je již od léta 2018 plánována k zařazení do popové sekce multižánrové produkce „Adonnis“, Praha, 2018, Divadlo Inspirace. Verze pro „Adonnis“, je dokončována v září, 2018, v Praze, Curychu, atd..

  1. Real dance

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, duben, 2018, Praha

Po tréningu choreografie pro stejnojmenné show produkuji krátký vstup, ve kterém převléknu kostým. Inspirují mě vzpomínky ze včerejšího tréningu choreografie, kdy Adonnis, jako milovník téma „eros“, vyzdvihuje sex a perverzi na vysokou uměleckou úroveň- formu krásna.

Ten tanec, něčím nový, zvláštní, chci zažít znovu. Tu magii, pohyby, vše, co v něm bylo. Text vznikl v červnu, 2018, v Praze.

Hudba, ke které mě inspiruje „úchylostyl“ popu,vzniká též v době mého studia hudební produkce „Ableton“, ve Zbraslavi u Prahy.

BONUS:

  1. Pozdní podzim (2018):

Hudba: P. Nezhyba, text: P. Nezhyba, 2006, Prostějov/ verze 2018: duben, 2018, Břeclav

Text z dob života v Prostějově, kdy sentimentální podzim přecházel ve svůj slabší ráz, před zimou, líčí můj milostný vztah spějící ke konci.

Dávná píseň „Pozdní podzim“, z hudebního alba „Já a ty“, Prostějov, 2006, je v roce 2018 přearanžována pro produkci „Od nicoty ke hvězdám“, Praha, 2018, Divadlo Inspirace“, a jako jedinná ze skladeb alba „Od nicoty ke hvězdám“, 2018, zní jako druhá v pořadí na produkci. Velmi specifickou hudební harmonii, zacházející do Chill out, časově vyjadřující sentimentalitu a příběh podzimu, z tenkrát, si ponechala bez budoucích harmonizačních zásahů. Harmonie vznikla v Břeclavi, v dubnu, 2018. V dalších měsících, s podporou lektora I. Ochepovsky, skladba získává nádech electro a dohrávky kytar.

Verze aj:

  1. Od nicoty ke hvězdám, (From emptiness to the stars)

Music: P: Kalina, P. Nezhyba, March/ April, 2018, Prague, lyrics: P. Nezhyba, April, 2018, Budapest

  1. Me in Musart/ version: Dubstep

Music: P. Nezhyba, lyrics: P. Nezhyba, March/ April, 2018, Prague

(version Alien: May, 2018, Budapešť)

  1. First steps

Music: P. Nezhyba, lyrics: P. Nezhyba, March/ April, 2018, Prague

  1. Emptiness

Music: P. Nezhyba, lyrics: P. Nezhyba, April, 2018, Prague

  1. Neznámá

Music: P. Nezhyba, April, 2018, Prague/ September, 2018, Prague/ Zürich, lyrics: P. Nezhyba, April, 2018, Prague/ September, 2018, Prague

  1. Real dance

Music: P. Nezhyba, lyrics: P. Nezhyba, April 2018, Prague

BONUS:

  1. Pozdní podzim (2018):

Music: P. Nezhyba, lyrics: P. Nezhyba, 2006, Prostějov/ version 2018: April, 2018, Břeclav

Zvláštní pozornost věnuji písni „Pozdní podzim“ z dávného alba „Já a ty“, 2006, Prostějov“. Romantická láska podzimního času se proměňuje v jiný čas- zimu/ vyjádření přírodních úkazů kraje grafikou i textem. Píseň se zvonnými sekvencovými synťáky v mezihrách, podpořené časovou harmonií se v roce 2018 přeline ve velmi specifický rys harmonie. Sentimentální, až depresivně romantický. Harmonie ploch posluchači připomíná pocit „něčeho dávného, dálného, sentimentálního“…, zde podzim. Při studiu hudební produkce ve škole „Musartedo- Praha -Zbraslav“, v roce 2018, dostává skladba dále novější a modernější podobu.

  1. PROJEKT „OD NICOTY KE HVĚZDÁM- SHOW“:

1/ 2018, PRAHA/ PROSTĚJOV: Manažer Z. Klumpar o mně ví, že jsem showman a nemám daleko k tomu, vymyslet a sestavit své show. Dává mi za úkol přemýšlet o ději, scéně, kostýmech, atd.. Při jedné lednové cestě vlakem na Moravu, k rodičům, mě napadají šílené věci: minimalistické postmoderní show. Časem přicházím na to, že pokud má projekt jít z mého srdce, musí se jednat o aktualní problémy, které v sobě řeším. Rozhodnuto bylo brzy: show bude o mně. Příběh o Petru Nezhybovi, romantiku, prožívajícím naivní lásky ve městě Olomouc se změní ve zklamání a v osudovou cestu za slávou do velkého města. První roky v ulicích velkoměsta, průřez mnohaletou tvorbou a inspiracemi, start profesionální dráhy, období  studia na konzervatoři, až po dnešní vyspění v nového „Adonnise“ a profesionálního umělce, je zpracováno hudebně, choreograficky, scénicky, herecky. Průřez uměleckou dráhou, která je ovlivňována současnými událostmi, milostnými prožitky, podbarvené reflektory, scénou a autorskou hudbou, nenechá diváka vydechnout. V čem je Petr ve své show jedinečný? Silné emotivní prožitky přenášené na diváka mrazí v zádech a totálně diváka přibíjí hřebíky k sedačce. Petr líčí natvrdo a upřímně svůj příběh.

2- 5/ 2018, PRAHA/ PROSTĚJOV: Perné měsíce příprav, kdy dojíždím na několikahodinové tréningy choreografie a vokálu. Připravuji výtvarné materiály pro projekci, aranžuji hudbu.

6/ 2018, PRAHA/ DIVADLO INSPIRACE, HAMU: Veřejná generálka pro žáky základních škol a následná premiéra. Nejlepší ohlas měla nečekaně píseň „Iniciály“. Mladé fanynky a fanoušci se na ulici zdraví pozdravem „Iniciály“.

9/ 2018, PRAHA/ DIVADLO INSPIRACE, HAMU: Show pro kameru, (tvorbu live verze pro DVD).

  1. PROJEKT ADONNIS, MMŽ, ŽMŽ:

ADONNIS:

ÚVAHY:

AGENTURNÍ PRODEJCE, 6/ 2018, PRAHA: Ty miluješ po mnoho let Madonnu. Projekt Adonnis se odvíjí od tvého jména, protože tvůj nick byl vždy v minulosti Adonnis. Madonna je v tobě zakořeněná a tvé excesy můžeš použít a vyřádit se v tomto projektu.

MANAŽER PROJEKTU, 7/ 2018, PRAHA: Adonnis má tu výhodu, že jej tu v ČR nikdo, ale nikdo nezná, …a též nedělá. Právě proto stojí před námi ta Hluboká- naše společná dovolená, a návštěvy exteriérů pro focení, abychom mohli figuru zasadit do konkrétního prostředí a nechat se inspirovat novými nápady, které s tím přijdou a to i pak dostat do repertoáru, zpěvu, a interpretace.

A ty, Péťo, jsi prostě povahou, gesty, a subtilním chováním, přesný Adonnis, …je to v tobě, ale musíme vše zpracovat na vysokou profi úroveň ve všech složkách- zpěv, repertoár, kostýmy, scéna, pohyb.

Několik horkých červencových dní 2018 trávíme s manažerem v kraji budoucích fotek a videí postavy Adonnise, (Hluboká nad Vltavou, Český Krumlov). Inspirační výlet po mnoha magických místech, kde jednou vznikne a bude žít onen Adonnis, nás okouzlil.

8- 2018:

Tréningy choreografie se odehrávají do pozdních nočních hodin na chatě, ve Strašnicích, u mého manažera. Ve svém hudebním studiu „APS“ vyrábím podklady pro klasickou a popovou část produkce. Manažer šije rokokové kostýmy, rekvizity, loutky a já vyrábím grafiky pro kulisy, rekvizity, stage.

Dne 25.8.2018 nás navždy opustil náš tatínek. Zemřel po dlouhé nemoci. Událost jsem se dověděl v odpoledních hodinách, pár minut po probuzení, a po chvíli jsem cestoval na Zborov,  trénovat se Z. Klumparem další střípky, nebo- li spíše zlomky práce na projektu. Představil mi roztomilý, miniaturní model stage, scény „Adonnis“, na kterém v předešlých dnech usilovně pracoval.

MMŽ:

6- 2018, PRAHA: S nápadem názvu a obsahu projektu přišli můj umělecký manažer a agenturní prodejce. „Muži mého života“, jako kontroverzní název, nesvědčí o milencích mého života. Soubor světových coverů zasazených do scény, zpracované herecky, choreograficky a kostýmově- coverů mužů- zpěváků, světové hudební scény.

ŽMŽ:

6- 2018, PRAHA: S nápadem názvu a obsahu projektu přišli můj umělecký manažer a agenturní prodejce. „Ženy mého života“, jako kontroverzní název, nesvědčí o milenkách mého života. Soubor světových coverů zasazených do scény, zpracované herecky, choreograficky a kostýmově- coverů žen- zpěvaček, světové hudební scény.

11. KŘEST SINGLU „INICIÁLY“, PRAHA, PODZIM, 2018:

LÉTO 2018: Týdny po mimořádném úspěchu se singlem, (historii singlu s časovou harmonií vyjadřujícího smutek tří let, již znáte z povídaní na mých webech, …jedná se o mou životní událost a nejmilejší píseň), mi manažer navrhuje zorganizovat křest. Formou besedy? S hosty?

SRPEN 2018: Kontaktujeme mou oblíbenou herečku Jaroslavu Kretschmerovou…, ta pokřtí single „Iniciály“. Tento den slyšela o mém dalším připravovaném srdcovém projektu „Madonna in contratenor“. Není v České republice zpěvák, co by tenor, který by falsetem přezpíval Madonnu, snažil se o autorizaci písní a navázal spolupráci s Madonnou. Petr Nezhyba je jedinný.


H I S T O R I E :
(H I S T O R I C A L E V E N T S)
A ADONNIS IMAGE/ ADONNIS IMAGE
B VELKÉ PROJEKTY/ THE GREAT PROJECTS
C ROZBOR DĚL/ ANALYSIS OF ART
D PLAYLISTY, VERZE PROJEKTŮ, VIDEOPROJEKCE, KOSTÝMY, REKVIZITY/ PLYLISTS, VERSIONS OF PROJECTS,
MULTIMEDIA, COSTUMES, PROPERTIES

A) ADONNIS IMAGE/ ADONNIS IMAGE

ADONNIS 2010:
KLOBOUK „Á LA M. JACKSON“/ PUNK- RUKAVICE / ČERNÉ TRIKO- BLACK SABBATH/ JEANS/ ŠRÁKY DOLŮ
ADONNIS 2016:
KLOBOUK „Á LA M. JACKSON“/ ČERNÉ RUKAVICE S USTŘIŽENÝMI KONEČKY / ČERNÉ SAKO/ ČERNÉ SVÁTEČNÍ KALHOTY/ ČERNÉ SVÁTEČNÍ BOTY
ADONNIS 2017:
KLOBOUK „Á LA CO ŽIVOT DÁVÁ“ / ČERNÝ KABÁTEK SE STŘÍBRNÝMI KNOFLÍKY A POD NÍM ČERNÝ VRCHNÍ DÍL, HOLÉ POPRSÍ/ JEANS
ADONNIS 2018:
BÍLÝ NÁTĚLNÍK/ MASKÁČOVÝ KABÁTEK/ PUNKOVÝ OPASEK / JEANS/ BÍLÉ BOTY, …MOŽNO DOPLNIT O STŘÍBRNÝ CABARET- KLOBOUK
——————————————————————————————————–

B) VELKÉ PROJEKTY/ THE GREAT PROJECTS

FOTO: X

GRAFIKA:
BAREVNÉ POCITY V DÁLKÁCH- PROSTĚJOV, 2002:
Melancholické pocity té doby. Čas dávám dohromady s inspirací v dalekých zemích. První výtisky jsem vystavil v té době v mém pokoji, v Prostějově. Za pár let se objevily v materiálech vytisknuté verze, na křestu Fucker, Fatal club, Praha, 2014/ v divadle Rockopera, Praha, (2014).
MY LIFE IN ASIA- PROSTĚJOV, 2006:
Dálnost zemí, zejména východu. Byzantská architektura. Inspirací mi byl videoklip „Callais went away“, projektu Enigma, kde povoz putující zemí, která nemá konce, doprovází bledé slunce daleké země.
MOJE TAJNÁ ZEM- PROSTĚJOV, 2006:
Země severu, Normandie, Finska, severního Německa. Podivné útvary v krajině. Zamrzlá země, kde čas stojí a dálka neznamená nic.
JÁ A TY- PROSTĚJOV, 2006:
Stejnojmenné hudební album, Prostějov 2006, líčí můj milostný vztah. Blednoucí slunce a pozdní podzim, jehož slunce a vše kolem se mění ve smutek a zamrzlý čas, podporuje můj stesk- pocity ze vztahu a zároveň samotu.

MALBA:
ŠOUBYZNYS, 2015- 16, Prostějov/ Praha):
Olej a experimentální techniky hojí mou bolest po skončení studia. Kontroverze stále převládá.
SANDRA CRETU, 2015- 16, Prostějov/ Praha)
Plno projektů vzniká na cestách při mém kočovném zaměstnání. Kontroverze spojena s časovými prvky líčí mé pocity té doby.

VÝTVARNÉ PRÁCE:
FETISH ANGEL, PRAHA, 2014:
V těchto letech cítím silnou svobodu tvorby. Žiji spíše osamělý život a poznávám jiné dimenze a krásy svého bydliště a okolí na Stodůlkách, kde vznikají šílené projekty, klipy, grafické návrhy, atd..
Dodnes si pamatuji na nekonečné hodiny výroby, kdy na mém bytě v ulici Lýskova, v Praze, Stodůlky, bojuji s barvami, výpary z barev a ředidel. Rodí se ale nový projekt.
FUCKER KOSTÝM, PRAHA, 2014:
V těchto letech cítím silnou svobodu tvorby. Žiji spíše osamělý život a poznávám jiné dimenze a krásy svého bydliště a okolí na Stodůlkách, kde vznikají šílené projekty, klipy, grafické návrhy, atd.. To léto, kdy se fotily promo fotky a točil trailer, ve spolupráci s manažerkou K. Sklenářovou a kameramanem P. Kyptou, vysoké teploty bičovaly práce na projektu. Kostým je velký a obsahuje plno součástek. Nebylo jednoduché jej převést z jednoho místa v Praze na druhé. Jeho premiérou bylo natáčení „Fucker traileru“, v Praze, 2014, v klubu Alien, na Žižkově.
I MET MADONA KLIP, PRAHA, 2014- 15:
O rok později pracuji s J. Zeinerem na novém klipu. Je mým letitým snem- natočit klip na píseň věnovanou Madonně. Můj život je, co se týče vztahu, na dně, ale nenahraditelné jsou pocity z prací na projektu. Výtvarně se vyžívám ve výrobě bodců, které přikladám na svatý obraz. Celodenní natáčení zakončuji příjemným rituálem, cestou přes Prahu domů. Nové narození projektu se blíží a o to více cítím změny v sobě samém- umělecké naplnění.

VÝSTAVY:
BAREVNÉ POCITY V DÁLKÁCH/ KŘEST CD FUCKER, FATAL CLUB, PRAHA, 2014:
Během náročné kontroverzní produkce se koná v předsálí výstava výběru grafik, (ne jen album „Barevné pocity v dálkách“, ale též další následující i z pozdějších let tvorby v Praze). Panely zavěšené na technických trubkách předsálí vykreslovaly specifickou náladu akce.
BAREVNÉ POCITY V DÁLKÁCH/ DIVADLO ROCKOPERA, PRAHA, 2014:
Má profesorka zpěvu, z konzervatoře, a ředitelka divadla P. Forest, mě zaúkolovala. „Chceš- li výstavu, architektonicky a designově budeš asistovat při změně rekvizitárny divadla. Při vyměřování prostor a úklidu celé místnosti jsem našel mezi divadelními rekvizitami též historickou napodobeninu jezírka, z muzikálu Rusalky, kde účinkovala tehdy Bára Basiková. Designérka divadla, M. Fišerová mi později pomohla s pokladem papírové verze grafik na panely, které nastříkala sprejem do červenočerné barevné podoby. Myslím, že dodnes zdobí panely zákoutí rekvizitárny divadla. Posledním, kdo je tam umístil, byla P. Forest.

HUDBA:
V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIK- PROSTĚJOV, 2001:
Sentimentální duše mladého umělce a první protiharmonické pokusy v tvorbě. Pokusy vznikaly na mé první lásce, v podobě kompozice na klávesy, a později zděděném pianu.
MODERNÍ SVĚT- 2005, PROSTĚJOV:
Texty přinesl první životní partner. Různonáladové motivy byly později doplněny o novinku „Poslouchej“, která vznikla ve studiu D. Banáka, v prostějovských Krasicích. Do roku 2018 stále nedokončena. Časovou harmonii ale dodnes stále slyším.
JÁ A TY- PROSTĚJOV, 2006:
Stejnojmenné hudební album, Prostějov 2006, líčí můj milostný vztah. Blednoucí slunce a pozdní podzim, jehož slunce a vše kolem se mění ve smutek a zamrzlý čas, podporuje můj stesk- pocity ze vztahu a zároveň samotu.
STAR ON THE DANCEFLOOR -2006, PROSTĚJOV:
Já a ty se převinulo v pokračování, kdy se světla rozžhnou a večer začíná, a specifickou linkou tanečních skladeb zastavím album skladbou „Když se světla zhasnou“. „Když se světla rozžhnou“ a další songy vznikaly v období mé zdravotnické profese, v Prostějově. Za pár let se objevila píseň „Když se světla rozžhnou“ na prvním pražském promo večeru: „Večer s Adonnisem“, (první produkci z mého života v Praze).
VNITŘNÍ SVĚTY- POLAR NIGHTS IN ONE LAND, PROSTĚJOV, 2008:
Specifický rys harmonie a pojetí alba, i co se týče grafiky, připomíná chlad dění oněch let. Zejména v mém milostném životě.
MY RANDB FOR YOU- PRAHA, 2009:
Tvůrčí rozmach, ať již kytarových, či klávesových novinek, má inspirace texty a harmonií Timbalandovského RandB, mě nutí tvořit další produkci, v pořadí druhou, z mého života, v Praze. Bydliště přímo v centru Prahy, na Janáčkově nábřeží, bylo romantickou inspirací- inspirují mě nové známosti, spolutvůrci, atd..
FUCKER- PRAHA, 2014:
Kontroverzní pojetí umění, multináladové album kombinující tanec, jednoduchost, temnotu, bylo předurčením k uvedení se do vyššího podvědomí hudební sféry.
NZHBA- PRAHA, 2015:
Obrat v depresi a zvukově malebnou, místy scénickou, složku, vypovídá o mém životním dně. Přesto celé album, velmi kontroverzní, vytáhlo mou tvorbu na veřejnost.
OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
Že by spolupráce s pražskou osobností „Z. Klumparem“, zapříčinila můj jiný přístup k sobě samému? Odlišný od minulých…, otevřít své srdce. Studium produkce Abletonu, na Zbraslavi, mi pomáhá plnit další životní sny- dlouho nenaplněné, (tvořit svou zvukovou a harmonickou značku).

TOUR:
FAST FARRAGOS SHOW, PRAHA, 2010:
Několikaletá spolupráce s kladenským bandem trvá dodnes. Dnes již pouze jako mé hostování.
Akropolis rozsvítilo v té době další cestu a jas naší kapely. Na pódiu jsem jako rockový show zpěvák zvládal náročný a co se týče žánru i tempa, silně kontrastní repertoár.
MAESTUS MODULATOR- CONFESSIONS, PRAHA, 2011:
Rodinné přátelství a též neshody/ graf křivky pohybu naší kapely byl jako sinusoida- nevybouření kluci a specifický žánr, o kterém jeden z diváků před vchodem do klubu řekl: „To je snad nějaká sekta, ne?“ První tóny intra show „Your Adonnis“ a můj příchod na pódium jsme očekávali po celé týdny. Vyplnilo se!
FUCKER, PRAHA, 2014:
Silně kontroverzní show, ale fanoušci úchylného interpreta řádili, jako diví. Pár dní po show, mi jedna z divaček, (moje profesorka herectví, na konzervatoři), řekla, že je zvláštní, že na pódiu nasadím masku a jsem jiný člověk. Může být dobře, i ne. Potěšila mě větou: „Pozvedl jsi erotiku a sex na tak perfektní uměleckou úroveň!“
I MET MADONA, PRAHA, 2016:
Pár dní před maturitou a nekonečné vyčerpávající okamžiky při přípravách na show. Tréningové prostory nám poskytla ředitelka tanečního centra ve Vršovicích. Dohady…, nejistota…, dovedly show k rozmanitým názorům.
OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
Profesor Klumpar zkoumá mou psychiku a funkce srdce v tvorbě. Vznikl díky tomu nápad při mé cestě vlakem na Moravu. Minimalistické show, se scénářem na 22 stran. Po týdnech se rozšířilo o profesionální tým, repertoár, a mé potěšení- zpracovat můj umělecký život v období 15 let. Plno neúspěchů díky házení klacků pod nohy ze strany cizího tanečního oddělení nás ale nepřinutilo skončit. Bojovali jsme a prostory bydliště profesora, na Zborově, v Praze, dotáhly show do vysoko profesionálních podob.

TRAILER:
FUCKER, PRAHA, 2013:
V těchto letech cítím silnou svobodu tvorby. Žiji spíše osamělý život a poznávám jiné dimenze a krásy svého bydliště a okolí na Stodůlkách, kde vznikají šílené projekty, klipy, grafické návrhy, atd.. To léto, kdy se fotily promo fotky a točil trailer, ve spolupráci s manažerkou K. Sklenářovou a kameramanem P. Kyptou, vysoké teploty bičovaly práce na projektu. Kostým je velký a obsahuje plno součástek. Nebylo jednoduché jej převést z jednoho místa v Praze na druhé. Jeho premiérou bylo natáčení „Fucker traileru“, v Praze, 2014, v klubu Alien, na Žižkově.

KLIP:
PORNOADONNIS, PRAHA, 2013:
V těchto letech cítím silnou svobodu tvorby. Žiji spíše osamělý život a poznávám jiné dimenze a krásy svého bydliště a okolí na Stodůlkách, kde vznikají šílené projekty, klipy, grafické návrhy, atd..
Dodnes si pamatuji na nekonečné hodiny výroby, kdy na mém bytě v ulici Lýskova, v Praze, Stodůlky, bojuji s barvami, výpary z barev a ředidel. Rodí se ale nový projekt.
ŠOUBYZNYS, PRAHA 2014:
Skladba, co se leta vzpírá a nenechá se sebou hnout. Dokončena v Mladé Boleslavi, ve spolupráci s J. Holým. Pozdější nejkontroverznější klip, jehož největší finanční budget byl spotřebován za platby nájmů prostor pro natáčení. Historický moment: „Pověstný podpatek“, vzbudil rozruch i v médiích.
I MET MADONA, PRAHA, 2015- 16:
S J. Zeinerem pracuji na novém klipu. Je mým letitým snem- natočit klip na píseň věnovanou Madonně. Můj život je, co se týče vztahu, na dně, ale nenahraditelné jsou pocity z prací na projektu. Výtvarně se vyžívám ve výrobě bodců, které přikladám na svatý obraz. Celodenní natáčení zakončuji příjemným rituálem, cestou přes Prahu domů. Nové narození projektu se blíží a o to více cítím změny v sobě samém- umělecké naplnění.
CO ŽIVOT DÁVÁ, PRAHA, 2017:
M. Říha, jako kameraman a producent, dostal za úkol natočit klip, kde Adonnis je dnes již někým jiným- stává se star. Příjemný sluneční den přeměnil mrazivé dny v instinktivní pobyty na Malé straně, jež měly být srdcem mé tvorby současnosti.
——————————————————————————————————–

C) ČAS V TVORBĚ (OD POČÁTKU PO DNEŠEK), PRAHA, 4- 2018
ČASOVOST A POVÍDÁNÍ O PROJEKTECH:

A FOTO:
1. SOUTHERN FROZEN 2008, OLOMOUC, A. BALIK: Rozhodl jsem se nafotit kolekci, pro kterou mě inspirovaly projekty Sandry onoho desetiletí. Depresivní romantika a hledání důvodu pojmu Adonnis mě přinutily vytvořit kolekci, ne zcela mainstreamovou, ale nápaditou, tak jak pronesl fotograf. ČAS: slunce a světlo viditelné na fotografiích ukazuje čas. UKÁZKA: SVĚTLO, DÁLNOST KRAJE.
2.ULICE MÉ DLOUHÉ MINULOSTI, 2008, EXPECTANT, OLOMOUC: ČAS: všední kluk z moravské metropole konkurující Praze, v závanu žluté barvy přírody města. UKÁZKA: BARVA PŘÍRODY MĚSTA
***
B GRAFIKY:
1.PRO GAYE, 2005, PROSTĚJOV: ČAS GRAFIKY: Tvorba Sandry Cretu a skladatelů jejího týmu onoho desetiletí ve mně vyvolává depresivně romantické pocity. Časté grafiky a doplňkové obrázky připomínající funkcionalismus, (kostelík v dáli s kresbou slunce nereálné barvy). UKÁZKA:
MINIOBRÁZKY S KOSTELÍKY A KRAJEM
ČAS TEXTU: extravagantně časové a pohádkové vyjádření.
2. JÁ A TY, 2006, PROSTĚJOV: ČAS GRAFIKY: Vyjádření kraje a ročního období typickým stylem tvaru.
UKÁZKA: X
ČAS GRAFIKY: Vyjádření kraje a ročního období typickým stylem tvaru.

CELKOVÁ ADONNIS ČASOVOST A INDIVIDUÁLNÍ ZNAČKA:
VYJÁDŘENÍ ČASU KRAJE, TYP VYJÁDŘENÍ ROČNÍHO OBDOBÍ, SLUNCE/ U ALB GRAFIK- ZÁVĚREČNÉ TIRÁŽE/ ČAS, ROČNÍ OBDOBÍ A VYJÁDŘENÍ KVĚTIN, KRAJE A SLUNCE.
***
C TEXTY GRAFIK:
VIZ. CELKOVÁ IMAGE ADONNIS POUŽITA U GRAFIK
***
D TEXTY SKLADEB:
1.ČAS ROČNÍHO OBDOBÍ:
ALBUM: V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIK, (PROSTĚJOV, 2001): PŘICHÁZÍ ZIMA, (2001, PROSTĚJOV)- zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.
ALBUM JÁ A TY- POZDNÍ PODZIM, (2006, PROSTĚJOV)- romantická láska podzimního času se proměňuje v jiný čas- zimu/ vyjádření přírodních úkazů kraje grafikou i textem: UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“
PŘICHÁZÍ ZIMA, (2006, PROSTĚJOV)- zvláště refrén s bledými tóny vyjadřujícími dálný kraj, dokáží nastínit náladu písně, která nevinně spustila intro na konci alba, (nevinnými tóny), a vyřešila osud.
UKÁZKA: použita slovní spojení: „dnes již/ dnes zhasíná…“
Píseň má stejnou podobu a charakter postavení se běhu celého alba do sentimentální roviny, příčemž stejný charakter zaujímá i v projektu z let dřívějších.
2. ČAS- VŠECHNA ALBA
3. PROPOJENÍ S MINULOSTÍ: MODERNÍ SVĚT (2005, PROSTĚJOV)- LŽEŠ- REF., kde procházím krajem, kde se kdysi něco stalo. UKÁZKA: „za rok, v tenhle den…“
STAR ON THE DANCEFLOOR (2006, PROSTĚJOV)- KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU. Světla rozžíhají show (milostný román) a na závěr alba zhasínaji (KDYŽ SE SVĚTLA ZHASNOU). UKÁZKA: „parket šílenců se zvedá s námi všemi k nebi/ a já si tiše utíkám do dáli a ty mi brečíš za zády!“
***
E GRAFIKY WEBU: X
***
F OBRAZ: X
***
G REKVIZITY, KULISY A KOSTÝMY: viz. níže
INICIÁLY- KLIP, PRAHA, 2018: fotografie osudového člověka, skryté do tajemna, ležící vedle polštáře
***
H HUDBA:
A PROTIHARMONIE:
1. STAR ON THE DANCEFLOOR, PROSTĚJOV, 2008:
1. KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU, PROSTĚJOV, 2008- ČAS: protiharmonie intra

2. FUCKER, PRAHA, 2014:
1. FUCKER, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie refrenu
2. GIRLS, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie refrenu
3. ADONNIS, PRAHA, 2014- ČAS: protiharmonie

3. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- ČAS: protiharmonie
2. ŠOUBYZNYS, PRAHA, 2015- ČAS: protiharmonie

4. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: protiharmonie všech skladeb

B HRUBÁ ARANŽE INTRA: viz. INICIÁLY

C END- HRUBÁ ARANŽE S ČASOVÝM BASEM:
1. THE CONFESSIONS, PRAHA, 2011:
1. YOUR ADONNIS- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

2. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. YES!- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

3. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
1. NEZNÁMÁ- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a odpadnutím basu

D END- HRUBÁ ARANŽE S ROZEVŘENÍM BASU:
1. FUCKER, PRAHA, 2014:
1. MANIPULATED- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a rozevřením basu

2. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. INICIÁLY- TYPICKÉ: end s hrubou harmonií a rozevřením basu

NEZNÁMÁ, (ALBUM: OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018):
Druhou skladbu s harmonií, jež je mým životním snem- opakující se linka meditativního charakteru se smutnými jazzovými akordy, zacházejícími až do harmonie specifičnosti, či klasiky. Připomínající vložku meditativní opakující se linky, co rázně přijde, zmedituje posluchače a odejde.Časovost příběhu linky je použita již v mnoha mých starších projektech, kdy jsem se jako mladý umělec inspiroval především projektem Enigma.Časovost závěru, kde harmonie začíná měnit podobu, v některém typu těchto skladeb řídne, propojena basem, který časově mění celou harmonii, či vymizí a tím vytvoří neúplný časový harmonikcý závěr.

E MELODICKÁ LINKA- ROTACE:
1. OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: všechny písně. TYPICKÉ: protiharmonická rotující linka
***
I TRAILER:
***
J KLIP:
***
K PROJEKT VSAZEN DO PROJEKTU VĚTŠÍHO:
A HUDEBNÍ ALBUM:
1. V ŽIVOTĚ PŘIJDE OKAMŽIM, PROSTĚJOV, 2001:
1.PŘICHÁZÍ ZIMA, PROSTĚJOV, 2001- změna ročního období…, vše je jiné…, lidé zahaleni v kožichách, ČAS: po předchozí písni alba nastává zastavení a zamrznutí. TYPICKÉ: zastavit dlouhou hudební linku alba před koncem.

2. NZHBA, PRAHA, 2015:
1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- po 3písních ůvodu alba zasekne sentimentální hrubá aranže intra další písně běh alba a řeší problém, ČAS: viz. popis. TYPICKÉ: viz. popis
2. YES!, PRAHA, 2015- ČAS: po předchozí písni alba nastává zastavení a zamrznutí. TYPICKÉ: zastavit dlouhou hudební linku alba před koncem.

B VEŘEJNÁ PRODUKCE:
OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
1. ME IN MUSART- viz. INICIÁLY
2. INICIÁLY: viz. INICIÁLY
3. OTEC A SYN, PRAHA, 2018- viz. opakující se linka
***
L LOGO: X
***
M GESTO: X
***
N CHOREOGRAFIE:
A VIDEOKLIPY:
1. PORNOADONNIS, PRAHA, 2013- stříhání rukou
2. SHOWBYZNYS, PRAHA, 2014- společné svíjení, ČAS: ikonická scéna
3. I MET MADONA, PRAHA, 2015- nasazování kornoutů na svatý obraz, ČAS: ikonická scéna
4. CO ŽIVOT DÁVÁ, PRAHA, 2017- ikonický záběr z kyvadla, ČAS: propojení minulosti, (drsné cesty k ůspěchu) a současného životního levelu
5. INICIÁLY, PRAHA, 2018- můj původní záměr- propojení obrazu postele s exteriérem- kolejištěm, kde gesta hrdiny, jako sledovatel času, nahlíží na průběh. Režisér Z. Klumpar podle svého záměru odklonil můj záměr jiným směrem: scény interiéru, kdy hrdina romantik sní na posteli po probuzení, jsou propojovány s časovým prostředím.

B VEŘEJNÁ PRODUKCE:
OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018:
1. INICIÁLY, PRAHA, 2015- osudová láska a propad psychiky hrdiny, ČAS: časově náznakové pohyby a posuny hrdinů scény propojené s vyvíjející se melodickou linkou

2. ADONNIS- HUDEBNÍ DIVADLO, PRAHA, 2018:

MONOLOG- PLAYBACK (INTRO): „Už zase sním, …ale kdo sní, žije a má inspiraci!“ Monolog ukončující scénickou feérii „Od nicoty ke hvězdám, Praha, 2018, je propojen do produkce „Adonnis“, jako časové pokračovaní.

INTRO- G.F.HÄNDEL- HUDBA K OHŇOSTROJI- pompézní instrumentální harmonie G.F.Händela otevírá produkci „Adonnise“, …ve vážném a lehce extravagantním pojetí, jak to fanoušci interpreta neznají a s čím by naprosto nepočítali.  

***
O SCÉNA:
A KOSTÝMY:
SHOW I MET MADONNA, PRAHA, 2016: Adonnis image- klobouk, kudrnaté vlasy, sako, rukavice s ustřiženými konečky,…

B PROJEKCE:
1.KŘEST CD FUCKER, PRAHA, 2014:
1. IRONY, 2014, PRAHA- fialový křÍž na černém podkladě, choreografický symbol ukřižování/ ČAS: kombinace katolické barvy jemnosti s černým podkladem
2. PORNOADONNIS, 2014, PRAHA- ČAS: pohádkově oranžový nádech a překontrastovaný obraz

2.KŘEST KLIPU I MET MADONNA, PRAHA, 2016:
1. I MET MADONNA, PRAHA, 2015- ČAS: videoprojekce s ikonickými scénami proložená reálnou choreografií

3. SHOW- OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018: 1. OTEC A SYN- láska otce a syna, v tomto projektu výraz nové lásky, jako opravdové životní kvality, ČAS: malebné prolínání dítěte a růže na projekci

C REKVIZITY: VIZ.: REKVIZITY
D KULISY: VIZ.: PROJEKCE

VYJÁDŘENÍ ČASU VŠECH PROJEKTŮ:
A FOTOGRAFIE: viz. záznam výše

B GRAFIKA:
1.BAREVNÉ POCiTY V DÁLKÁCH, PROSTĚJOV, 2002:
1.ŽNĚ U KONCE- feeling tepla a klima jihovýchodních zemí. TYPICKÉ: motivy zdejší kultury ve spojení se sluncem
MY LIFE IN ASIA, PROSTĚJOV, 2006:
-celé album vystihuje nedosažitelnou vzdálenost- daleké a nekonečně dlouhé pusté země. TYPICKÉ: byzantská architektura ve spojení se sluncem
ROKY NA UKRAJINĚ, PROSTĚJOV, 2007:
-opuštěný východ a zkrachovalá stavení. TYPICKÉ: vykreslení osamělosti kraje
MOJE TAJNÁ ZEM, PROSTĚJOV, 2006
-přírodní úkazy (u kreseb severských zemí- zamrzlý čas). TYPICKÉ: zamrzlá země
– zvláštní objekty v oné krajině= TYPICKÉ

C TEXTY:
1.GAY POVÍDKY: -část alba zaměřující se na dálný východ vystihuje nedosažitelnou vzdálenost- daleké a nekonečně dlouhé pusté země, uvěznění v ní. TYPICKÉ: zobrazení osamělosti

HUDBA:
A HUDEBNÍ ALBA:
1.MODERNÍ SVĚT, PROSTĚJOV, 2003:
LŽEŠ!- refrén s časovým textem, kdy se vracím do onoho kraje po letech. Propojeno s časovou harmonií akordů. TYPICKÉ: propojení obou celků- hudby i textu daným vyjádřením
2.JÁ A TY, PROSTĚJOV, 2006:
-skladby věnující se osamělému kraji a končícímu podzimu, vyjadřují čas a pozdní období roku. TYPICKÉ: vyjádření změny ročního období, (vyjádření slovním spojením: „něco se mění, …čas chládne). Propojeno s grafikami.
4.POLAR NIGHTS IN ONE LAND, PROSTĚJOV, 2008:
-barevnost a jinost alba odlišná od předchozích. Růžovomodrý nádech obalu alba a časté zobrazování grafik s bílými hvězdami na tmavším podkladě, připomínají polární záři. Text mluví o čase dnes a kdysi= TYPICKÉ
5.MY RANDB FOR YOU, PRAHA, 2009:
– osamělost a texty mluvící o dnešní době, ale též seriálu etap. TYPICKÉ: slovní vyjádření „serial story“
6. NOVOU KÁRU, PRAHA, 2014:
-časový bas a harmonie v bridge spojena s textem pojednávajícím o čase dnes a kdysi. TYPICKÉ: vyjádření: „tam, kde jsem kdysi na kytaru hrál“

SPECIÁLNÍ:
A HUDBA PROPOJENA S OBDOBÍM ZAMĚSTNÁNÍ INTERPRETA NA ŽELEZNICI (PKP):
1.PKP, PRAHA, 2014: deštivé , ale i horké dni na kolejích znázorňují posmutnělou a nostalgickou techniku PKP, (staré sloupy trolejového vedení, dálný prázdný kraj…). TYPICKÉ: nostalgie a zvláštnost tvarů
2.SUPERSTAR CZ, PRAHA, 2014:
– v Krakově dotvářím harmonii stále se opakující kytary, hrající časově a neustále se v písni vracející jako deus ex machina. TYPICKÉ: časová harmonie vracejícího se nástroje
3. FUCKER PROJEKT JAKO CELEK, PRAHA, 2014:
-promofoto, výroby kostýmů, písně, grafiky- vytvářené v osamělosti, na Praze Stodůlky. TYPICKÉ: kostýmy a rekvizitiy budící osamělost a zároveň extravaganci. Přírodní motivy (části okrajové městské části- keře, pole…)
4. KŘEST KLIPU „I MET MADONNA“ A ZÁTIŠÍ REKVIZIT, PRAHA, 2016:
-teplý měsíc a osamělost mezi rekvizitami a talismany jevištní techniky. TYPICKÉ: láska k jevištní technice

OSTATNÍ:

PROJEKT: ADONNIS, 2018, PRAHA:

REMINISCENCE- monolog playbacku „už zase sním…, ale kdo sní žije a má inspiraci“, z show „Od nicoty ke hvězdám, Praha, 2018“, se opakuje v projektu „Adonnis, Praha, 2018“, jako reminiscence myšlenky.

——————————————————————————————————-

D) HISTORICKÉ MEZNÍKY/ HISTORICAL EVENTS:
PRODUKCE/ PŘEDĚLY/ PLAYLISTY/ VERZE SKLADEB/ VIDEOPROJEKCE/ KOSTÝMY/ REKVIZITY
(CONCERT/ THEME/ PLAYLIST/ VERSION OF SONG/ MULTIMEDIA/ COSTUME/ PROPERTIES)
***

VEČER S ADONNISEM, PRAHA, 2008
(PROPAGACE ALBA „MODERNÍ SVĚT“/ PROMO: MUSIC ALBUM- MODERNÍ SVĚT)
TYP: VARIETÉ/ TYPE: VARIETY SHOW
TÉMA: PROPAGACE KONTRASTNÍ TVORBY/ THEME: PROMO- CONTRAST ART
Producent: P. Nezhyba
1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA)/ PARTS:
OPENING
SK8 BOY
ENIGMA
CIRCUS
RED
SILVER
ADONNIS CABARET

2.PLAYLIST:
OPENING:
NEKRUŤ SE- INTRO
SK8 BOY:
KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU
ENIGMA:
TRACES AND LIGHTS
CIRCUS:
RED:
KLAM
NOSFERATU
SEX PŘES NET
SILVER:
SECRET LAND (COVER)
ADONNIS CABARET:
POJĎ, TANCUJ!

3.VERZE PÍSNÍ/ SONG VERSIONS:
NEKRUŤ SE- INTRO
KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU
TRACES AND LIGHTS
KLAM
NOSFERATU
SEX PŘES NET
SECRET LAND (COVER)
POJĎ, TANCUJ!

4.VIDEOPROJEKCE/ MULTIMEDIA:
NEKRUŤ SE- INTRO: X
KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU: X
TRACES AND LIGHTS: X
KLAM: X
NOSFERATU: X
SEX PŘES NET: X
SECRET LAND (COVER): SECRET LAND, (F. DOHNÁLEK, PRAHA, 2006)
POJĎ, TANCUJ!: X

5.KOSTÝMY/ COSTUMES:
NEKRUŤ SE- INTRO: X
KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU: X
TRACES AND LIGHTS: X
KLAM: X
NOSFERATU: X
SEX PŘES NET: X
SECRET LAND (COVER): SECRET LAND, (F. DOHNÁLEK, PRAHA, 2006)
POJĎ, TANCUJ!: ADONNIS- FRAK

6.REKVIZITY/ PROPERTIES:
NEKRUŤ SE- INTRO: MINI RÁDIO- SILVER
KDYŽ SE SVĚTLA ROZŽHNOU: X
TRACES AND LIGHTS: LANO
KLAM: X
NOSFERATU: X
SEX PŘES NET: X
SECRET LAND (COVER): X
POJĎ, TANCUJ!: DEŠTNÍK
***

FAST FARRAGOS SHOW- CONNECTIONS LIVE!, PRAHA, 2010
(SHOW/ SHOW)
TYP: ROCK SHOW/ TYPE: ROCK SHOW
TÉMA: PROPAGACE KONTRASTNÍ TVORBY/ THEME: PROMO- CONTRAST ART
Producent: J. Čačko
1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA)/ PARTS:
LINIE
2.PLAYLIST:
X
3.VERZE PÍSNÍ/ SONG VERSIONS:
X
4.VIDEOPROJEKCE/ MULTIMEDIA:
FF- TEAM
5.KOSTÝMY/ COSTUMES:
ADONNIS 2010
6.REKVIZITY/ PROPERTIES:
X
***

CONFESSIONS, PRAHA, 2011
(PROPAGACE ALBA „THE CONFESSIONS“/ PROMO: MUSIC ALBUM- THE CONFESSIONS)
Producent: L. Klaban
1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA)/ PARTS:
1 LINIE

2.PLAYLIST:
OPENING:
YOUR ADONNIS- INTRO
1 LINIE:
SECOND BATTLE
MY WOLRD- MY RULES
I MET MADONNA- PROJ. MM
YOUR BIRTHDAY
KING UNCROWNED
CANDY GIRL
IRONY

3.VERZE PÍSNÍ/ SONG VERSIONS:
YOUR ADONNIS
SECOND BATTLE
MY WOLRD- MY RULES
I MET MADONNA- PROJ. MM
YOUR BIRTHDAY
KING UNCROWNED
CANDY GIRL
IRONY

4.VIDEOPROJEKCE/ MULTIMEDIA:
X

5.KOSTÝMY/ COSTUMES:
MM- KOSTÝM

6.REKVIZITY/ PROPERTIES:
KING UNCROWNED: FUCKER BRÝLE
***

FUCKER, PRAHA, 2014
(PROPAGACE ALBA „FUCKER“/ PROMO: MUSIC ALBUM- FUCKER)
TYP: KŘEST CD, SHOW/ TYPE: CD LAUNCH, SHOW
TÉMA: TEMNÉ SEXISTICKÉ SHOW/ THEME: DARK SEXUAL SHOW
Producent: P. Nezhyba
1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA)/ PARTS:
OPENING
FUCKER
PORNOADONNIS
I MET MADONNA
CROSS
CD LAUNCH
HISTORY

2.PLAYLIST:
OPENING:
INTRO- 7. ART- INTRO
FUCKER:
MANIPULATED
FUCKER
BRILLIANCE
ADONNIS
THE GAS BOOMS
PORNOADONNIS:
PORNOADONNIS
SUŠÍM TI…
I MET MADONNA:
I MET MADONNA
CROSS:
IRONY
SUPERSTAR
CD LAUNCH:
X
HISTORY:
WEDDING DAY

3.VERZE PÍSNÍ/ SONG VERSIONS:
INTRO- 7. ART
MANIPULATED
FUCKER
BRILLIANCE
ADONNIS
THE GAS BOOMS
PORNOADONNIS
SUŠÍM TI…
I MET MADONNA- 2013
IRONY
SUPERSTAR
WEDDING DAY

4.VIDEOPROJEKCE/ MULTIMEDIA:
INTRO- 7. ART: INTRO- 7. ART (MULTIMEDIA- FU), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
MANIPULATED: X
FUCKER: FUCKER (MULTIMEDIA- FU), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
BRILLIANCE: X
ADONNIS: ADONNIS (MULTIMEDIA- FU), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
THE GAS BOOMS: X
PORNOADONNIS: PORNOADONNIS- OFICIALNÍ VIDEOKLIP, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
SUŠÍM TI…: X
I MET MADONNA- 2013: FETISH- ALBUM GRAFIK, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
IRONY: IRONY (MULTIMEDIA- FU), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
SUPERSTAR: X
WEDDING DAY: X

5.KOSTÝMY/ COSTUMES:
FUCKER- DARK

6.REKVIZITY/ PROPERTIES:
INTRO- 7. ART- INTRO
MANIPULATED
FUCKER
BRILLIANCE
ADONNIS
THE GAS BOOMS
PORNOADONNIS: BODY SM- OBOJEK PLUS VODÍTKO
SUŠÍM TI…
I MET MADONNA
IRONY
SUPERSTAR
WEDDING DAY
***

I MET MADONA, PRAHA, 2016
(PROPAGACE ALBA „NZHBA“, KŘEST VIDEOKLIPU „I MET MADONA“/ PROMO: MUSIC ALBUM- NZHBA, MUSIC CLIP LAUNCH- I MET MADONA)
TYP: KŘEST HUDEBNÍHO VIDEOKLIPU, SHOW/ TYPE: MUSIC CLIP LAUNCH, SHOW
TÉMA: MADONNA SHOW/ THEME: MADONNA SHOW
Producent: P. Nezhyba
1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA)/ PARTS:
OPENING
MAESTUS MODULATOR
NOVOU KÁRU
FUCKER
NZHBA
MUSIC CLIP LAUNCH
PIANO
HISTORY

2.PLAYLIST:
OPENING:
FUCKER- TRAILER- INTRO
MAESTUS MODULATOR:
SECOND BATTLE
ADONNIS
NOVOU KÁRU:
NOVOU KÁRU
STOP TO BE SHY!
TOUGH GIRL
FUCKER:
THE GAS BOOMS
PORNOADONNIS
NZHBA:
ŠOUBYZNYS
HIP HOPOVÁ UKOLÉBAVKA
ILUMINÁT
MUSIC CLIP LAUNCH:
I MET MADONNA- INSTRUMENTAL
PIANO:
SACRIFICE- COVER
ENGLISHMAN IN NEW YORK- COVER
HISTORY:
WEDDING DAY
YOUR BIRTHDAY
VĚŘÍM

3.VERZE PÍSNÍ/ SONG VERSIONS:
FUCKER- TRAILER
SECOND BATTLE
ADONNIS
NOVOU KÁRU
STOP TO BE SHY!- RADIO EDIT
TOUGH GIRL- HIP HOP MIX
THE GAS BOOMS
PORNOADONNIS
ŠOUBYZNYS
HIP HOPOVÁ UKOLÉBAVKA
ILUMINÁT
I MET MADONNA- INSTRUMENTAL
SACRIFICE- COVER
ENGLISHMAN IN NEW YORK- COVER
WEDDING DAY
YOUR BIRTHDAY
VĚŘÍM

4.VIDEOPROJEKCE/ MULTIMEDIA:
FUCKER- TRAILER, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
SECOND BATTLE: X
ADONNIS: ADONNIS (MULTIMEDIA- FU), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
NOVOU KÁRU- GRAFIKA „NOVOU KÁRU“, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
STOP TO BE SHY!- RADIO EDIT: X
TOUGH GIRL- HIP HOP MIX: X
THE GAS BOOMS: X
PORNOADONNIS: PORNOADONNIS- OFICIALNÍ VIDEOKLIP, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
ŠOUBYZNYS: ŠOUBYZNYS- OFICIALNÍ VIDEOKLIP, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
HIP HOPOVÁ UKOLÉBAVKA: X
ILUMINÁT: X
I MET MADONNA- INSTRUMENTAL: I MET MADONA- OFICIALNÍ VIDEOKLIP, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
SACRIFICE- COVER: X
ENGLISHMAN IN NEW YORK- COVER: X
WEDDING DAY: X
YOUR BIRTHDAY: X
VĚŘÍM: X

5.KOSTÝMY/ COSTUMES:
FUCKER- TRAILER: X
SECOND BATTLE: ADONNIS 2016
ADONNIS: ADONNIS 2016
NOVOU KÁRU: ADONNIS 2016/ BÍLÝ KLOBOUK
STOP TO BE SHY!- RADIO EDIT: ADONNIS 2016/ BÍLÝ KLOBOUK
TOUGH GIRL- HIP HOP MIX: ADONNIS 2016/ BÍLÝ KLOBOUK
THE GAS BOOMS: ADONNIS FETISH COSTUME
PORNOADONNIS: ADONNIS FETISH COSTUME
ŠOUBYZNYS: ADONNIS FETISH COSTUME
HIP HOPOVÁ UKOLÉBAVKA: ADONNIS FETISH COSTUME
ILUMINÁT: FUCKER COSTUME
I MET MADONNA- INSTRUMENTAL: ADONNIS FETISH COSTUME
SACRIFICE- COVER: ADONNIS 2016
ENGLISHMAN IN NEW YORK- COVER: ADONNIS 2016
WEDDING DAY: FIALOVÁ KOŠILE K ČERNÉMU KOMPLETU
YOUR BIRTHDAY: FIALOVÁ KOŠILE K ČERNÉMU KOMPLETU
VĚŘÍM: FIALOVÁ KOŠILE K ČERNÉMU KOMPLETU

6.REKVIZITY/ PROPERTIES:
FUCKER- TRAILER: X
SECOND BATTLE: X
ADONNIS: X
NOVOU KÁRU: X
STOP TO BE SHY!- RADIO EDIT: X
TOUGH GIRL- HIP HOP MIX: X
THE GAS BOOMS: X
PORNOADONNIS: POSTEL, JABLKO
ŠOUBYZNYS: POSTEL
HIP HOPOVÁ UKOLÉBAVKA: POSTEL
ILUMINÁT: STŮL
I MET MADONNA- INSTRUMENTAL: POSTEL
SACRIFICE- COVER: X
ENGLISHMAN IN NEW YORK- COVER: X
WEDDING DAY: KVĚTINY
YOUR BIRTHDAY: X
VĚŘÍM: SVÍCE
***

OD NICOTY KE HVĚZDÁM, PRAHA, 2018
(PŘÍBĚH- UMĚLECKÁ DRÁHA, 2004- 2018/ STORY ABOUT ME- MY ART, 2004- 2018)
TYP: SCÉNICKÁ FEÉRIE/ TYPE: SHOW
TÉMA: PŘÍBĚH O MÉ UMĚLECKÉ DRÁZE/ THEME: STORY ABOUT MY ART DRAWING
Producent: P. Nezhyba, Z. Klumpar
1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA)/ PARTS:
OPENING
YOUNG MEN
CABARET
M. MODULATOR
ADONNIS STAR
WEDDING DAY
CELEBRATION

2.PLAYLIST:
OPENING:
FUCKER- INTRO
YOUNG MEN:
PŘICHÁZÍ ZIMA
POZDNÍ PODZIM
/TOUGH GIRL/
CABARET:
STOP TO BE SHY!
M. MODULATOR:
YOUR BIRTHDAY
I MET MADONNA
INICIÁLY
OTEC A SYN
/ME IN MUSART/
ADONNIS STAR:
OČISTA
WEDDING DAY
CELEBRATION:
SACRIFICE

3.VERZE PÍSNÍ/ SONG VERSIONS:
FUCKER- TRAILER
PŘICHÁZÍ ZIMA- PIANO- STŘIH
POZDNÍ PODZIM- VRS 2018
/TOUGH GIRL- VRS 2018/
STOP TO BE SHY! (RADIO EDIT)- VRS 2018
YOUR BIRTHDAY- VRS 2018
I MET MADONNA- 2014
INICIÁLY
OTEC A SYN
/ME IN MUSART/
OČISTA
WEDDING DAY
SACRIFICE- PIANO

4.VIDEPROJEKCE/ MULTIMEDIA:
FUCKER: FUCKER TRAILER, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
PŘICHÁZÍ ZIMA: X
POZDNÍ PODZIM: ALBUM GRAFIK- MOJE TAJNÁ ZEMĚ, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA ALBA)
/TOUGH GIRL: X/
STOP TO BE SHY!: STOP TO BE SHY! (MULTIMEDIA- ONKH), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
YOUR BIRTHDAY: X
I MET MADONNA: ALBUM GRAFIK- FÜR SANDRA CRETU II, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA ALBA)
INICIÁLY: GRAFIKA- NOVÝ ŽIVOT, (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA ALBA)
OTEC A SYN: OTEC A SYN (MULTIMEDIA- ONKH), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
/ME IN MUSART: X/
OČISTA: OČISTA (MULTIMEDIA- ONKH), (PODR. TIRÁŽ VIZ. ORIGINÁLNÍ ZÁLOHA PROJ.)
WEDDING DAY: X
SACRIFICE: X

5.KOSTÝMY/ COSTUMES:
FUCKER: ADONNIS 2018
PŘICHÁZÍ ZIMA: ADONNIS 2018
POZDNÍ PODZIM: ADONNIS 2018
/TOUGH GIRL: X/
STOP TO BE SHY!: ADONNIS 2018 X FUCKER 2018
YOUR BIRTHDAY: ADONNIS 2018 X FUCKER 2018
I MET MADONNA: ADONNIS 2018 X FUCKER 2018
INICIÁLY: ADONNIS 2018 X FUCKER 2018
OTEC A SYN: ADONNIS 2018 X FUCKER 2018
/ME IN MUSART: X/
OČISTA: ADONNIS 2017
WEDDING DAY: ADONNIS- FRAK
SACRIFICE: X

6.REKVIZITY/ PROPERTIES:
FUCKER: X
PŘICHÁZÍ ZIMA: X
POZDNÍ PODZIM: DEŠTNÍK
/TOUGH GIRL: X/
STOP TO BE SHY!: STŘÍBRNÝ CABARET- KLOBOUK, CABARET- HŮL
YOUR BIRTHDAY: BÍLÉ KVĚTINY- SVAZEK
I MET MADONNA: X
INICIÁLY: X
HLAS OSUDU: ZRCADLO
OTEC A SYN: X
/ME IN MUSART: X/
OČISTA: BUBLIFUKY, BALÓNKY
WEDDING DAY: CABARET- HŮL
SACRIFICE: PŘÍPITEK

ADONNIS (PROMĚNY- VÝZVA- POZNÁNÍ), PRAHA, 2018:

(PŘÍBĚH: PRINC ADONNIS- POSTAVA S VLASTNOSTMI: SUBTILITA, SEBESTŘEDNOST)

TYP: HUDEBNÍ DIVADLO

TÉMA: KOMEDIE

Producent: Z. Klumpar

1.PŘEDĚLY AKCE (TÉMA):

INTRO

KLASIKA

POP

ITALSKÁ HUDBA

2.PLAYLIST:

INTRO:

HUDBA K OHŇOSTROJI

KLASIKA:

CHE FARO SENZA EURIDICE- KONTRATENOR

LASCIA CH´IO PIANGA- KONTRATENOR

SCHERZA INFIDA- KONTRATENOR

POP:

RADIO GA GA- TENOR

BREAK FREE- TENOR

IRON MAN- TENOR

NEZNÁMÁ- TENOR

DANCING QUEEN- TENOR

ITALSKÁ HUDBA:

O SOLE MIO- TENOR

SANTA LUCIA- TENOR

3.VERZE PÍSNÍ:

ORIGINÁLY, (POUZE SCHERZA INFIDA- PŘEARANŽOVÁNA SE ZLOMEM Z KLASIKY DO HIP HOPU:

ARANŽMÁ: P. NEZHYBA, PRAHA, 2018)

4.VIDEOPROJEKCE:

X

5.KOSTÝMY:

KLASIKA:

ADONNIS KOSTÝM- VÝROBA: Z. KLUMPAR, PRAHA, 2018

POP ADONNIS- – VÝROBA: Z. KLUMPAR, PRAHA, 2018

6.REKVIZITY:

CHE FARO SENZA EURIDICE- PERGAMON

LASCIA CH´IO PIANGA-VEJCE

SCHERZA INFIDA- PRINCOVSKÝ KABÁT

RADIO GA GA- RETRO MIKROFON

IRON MAN- SVAZOVACÍ LANO

O SOLE MIO- VANA

STÁLÉ REKVIZITY A VÝZDOBA SCÉNY: LOUTKY, VANA, ZÁVĚS, STŮL, ŽIDLE, OBRAZY A PORTRÉTY, LOGO ADONNIS, ANTICKÝ SLOUP

HISTORICKÉ CHVÍLE:

SHOW: OD NICOTY KE HVĚZDÁM- 6/ 2018, PRAHA:

PŘEDĚL- ME IN MUSART- nejnáročnější chvíle stihnout převléci kostým v zákulisí. Dějová a časová harmonie hudby znějící z repráků, linoucí se až za panely stage do zákulisí, ve mně vyvolává pocit, na který nikdy nezapomenu.

ZÁTIŠÍ, KRÁSNÉ PROSTŘEDÍ:

1.SHOW: OD NICOTY KE HVĚZDÁM- 6/ 2018, PRAHA:

PÓDIUM- zadní levý úsek pódia se zátiším nafukovacích barevných balonků, symbolizují mou hravost, čistotu duše, a nevinnost.

2.PROJEKT: ADONNIS, 2018, PRAHA:

REKVIZITY- v první písni „Che faro senza Euridice“ jde Adonnis smutně k obrazu Euridiky a dvakrát se zastaví u sedících loutek na kraji pódia. Pohladí si je. Jedná se zde o výraz smutku a dítěte v duši. Milující Euridiku vzpomíná a povzdechne u obrazu její tváře. Postava Adonnise s loutkami komunikuje jako se svými dvojníky, které obdivuje a miluje.